• skumgosan

Testa tidigt...

Jag är osäker på om jag har blivit gravid och har bim nästa onsdag. Jag har lite svårt för att hålla mig från att testa.
    Vet ni något test man kan testa tidigt med? Jag vet att det är lite väl tidigt än men jag tänkte hålla mig till helgen. Har 3 stavar från billigatester men jag vet inte hur bra dom är. Andra förslag?

Tack!

• Svar på tråden Testa tidigt...
  • josefineu

Hoppas du blivit gravid,,tror att cb grav test ska va bra den digitala..själv har jag bim den 11mars så vi får hoppas vi blir glada när bim dagen närmar sig...
    Jag har massa billiga test från test lagret och hhar redan börjat testa,,hi hi..vet att det är sjukt..ha ha

• skumgosan

Man blir ju sån att man vill börja testa =)
    Jag köpte några från testlagret nu som kommer på torsdag så jag får hålla mig tills dess iallafall =)

Om man ska ha cb-test är det dom digitala då som är bäst? Smålänningen i mig tar över nu i början så jag testar med billiga tester och testlagret nu och om dom visar något svagt så köper jag några av de dyrare =)

Grattis till ditt + minmanärbäst

Vi håller tummarna josefineu

• Fru Massu

Från hur tidig KAN man se om man är gravid?

jag gör död till liv åt dig
  • skumgosan

Jag vet inte hur tidigt som man kan se faktiskt... Någon annan som vet kanske?

• pållan

Jag testade positivt på ÄL + 8 med både Testlagrets stickor och det vanliga Clearblue. Men Testlagrets streck var tydligare!

• Kaerleksbarn

Försökt bli gravid med nr2 både i jan o feb men misslyckats :( Hade BIM på fredag men började blöda redan i lördags, förstår inte varför -en hel vecka för tidigt! Så bestämde mig idag för att testa ÄLstickor. Det sägs man kan testa sig med de flesta test 7dagar efter ÄL (då man misstänks blivit befruktad), men då det även kan ta 3-10dygn för ägget att fästa är det inte säkert det visar utslag ändå, så helst ska man ju vänta till beräknad mens.. säger jag som snart testat upp alla mina tio tester från testlagret

• josefineu

Jaha 8 dagar kvar till BIM men testar negativt varje morgon,,men det är ju inte så konstigt när man inte kan hålla sig för att testa så tidigt,,hi hi

Svar på tråden Testa tidigt...