• josefineu

Testa tidigt...

Hoppas du blivit gravid,,tror att cb grav test ska va bra den digitala..själv har jag bim den 11mars så vi får hoppas vi blir glada när bim dagen närmar sig...
    Jag har massa billiga test från test lagret och hhar redan börjat testa,,hi hi..vet att det är sjukt..ha ha

• josefineu

Jaha 8 dagar kvar till BIM men testar negativt varje morgon,,men det är ju inte så konstigt när man inte kan hålla sig för att testa så tidigt,,hi hi

• josefineu

Håller tummarna för dig med,,SKUMGOSAN
    Måste bara säga att jag har hela tiden kört me teststickor från testlagret och när dom gett lite utslag så har jag kompletterat med cb äl digitala dom är jätte bra men kostar 249 för 7 test..men det va så jag märkte att jag verkligen hade ägglossning i 2 dar,,känns lite trryggare med en glad gubbe än ett svagt streck som kan visa lite fel..ett tips bara..
    men va kul då borde vi ha bim typ samtidigt,,jag har den 11mars om allt ska stämma..
    Lycka till
    kraam

• josefineu

Ska nog också börja pröva meed rfsu isåfall,,hi hi..
    om det inte blev nåt denna gången dvs,,håller tummarna för mig och alla er andra..

SKUMGOSAN..jag började testa med testlagrets stickor efter ca 3dar efter att mensen slutat för att inte missa ÄL så när jag fick lite utslag på dom tog jag och använde cb äl test...och då visade dom glad gubbe.. jag har ungefär på 10nde dagenefter avslutad mens.. å förra hade jag ingen äl alls men denna mån 2dar irad så ganska oregelbundet,,men alla har ju olika men  tror att äl brukar infinna sig mellan dag 11-13 efter avslutad mens sen kan man ju ha olika längd på dagar till mens efter äl med..ha ha vilken röra..jag är inne på 3försöket med allt detta om att försöka pricka in äl..för som du skumgosan har jag aldrig behövt kolla det innan,,utan bara har blivit gravid..
    Jaha då var det 6dar kvar till Bim nu då och jag testar redan 3ggr per dag..ha ha alla har varit negativa,men tyckte att testet igår visade nåt litet så sprang till apoteket för cb grav digital,,ha ha ha men det stog med stora bokstäver
    INTE GRAVID,,jävla kul det va..he he he
    Fy va jobbigt det är att vänta,men jag ger inte upp än..

• josefineu

Kaerleksbarn..testa ändå dom kostar ju knappt nåt,,annars börja om igen vid nästa äl,,fast jag håller med det är jobbigt att börja om..men en liten nyfödd fram till JUL skulle ju aldrig vara fel,,
    Men måste bara säga fy vilken press det är dagarna kring ägglossning,,vi har ju en som precis fyllt 1 år så vi "måste" mysa när han sover å det är inte lätt att bli sugen när man vet att man måste jusst nu under en halvtimme,,he he..Å vill ju helst inte ha honom ståendes i spjälsängen å skrika mamma mamma..nej fy det klarar jag inte..ha ha

• josefineu

Woaaa kan knappt tro det men ett svagt svagt svagt extra streck på testlagrets och pregs grav test i dag..
    BIM-4 är jag idag..hi hi,,men måste testa igen om några dar så att det verkligen stämmer..vågar knappt va glad..

• josefineu

Ja vi får hoppas,,ja vet hur det känns har testat negativt varje dag sen typ ägglossnings dagen,ha ha..men att invänta bim är nog klokt men det är svårt att hålla sig från att testa,,he he
    lycka till

Svar på tråden Testa tidigt...