• skumgosan

Testa tidigt...

Jag är osäker på om jag har blivit gravid och har bim nästa onsdag. Jag har lite svårt för att hålla mig från att testa.
    Vet ni något test man kan testa tidigt med? Jag vet att det är lite väl tidigt än men jag tänkte hålla mig till helgen. Har 3 stavar från billigatester men jag vet inte hur bra dom är. Andra förslag?

Tack!

• Svar på tråden Testa tidigt...
  • skumgosan

Man blir ju sån att man vill börja testa =)
    Jag köpte några från testlagret nu som kommer på torsdag så jag får hålla mig tills dess iallafall =)

Om man ska ha cb-test är det dom digitala då som är bäst? Smålänningen i mig tar över nu i början så jag testar med billiga tester och testlagret nu och om dom visar något svagt så köper jag några av de dyrare =)

Grattis till ditt + minmanärbäst

Vi håller tummarna josefineu

• skumgosan

Jag vet inte hur tidigt som man kan se faktiskt... Någon annan som vet kanske?

• skumgosan

Testade negativt i morse men det är fortfarande 7-8 dagar kvar till BIM...

Men blir det inget denna gången så ska vi försöka igen nästa månad. Då ska jag satsa på ÄL-stickor tror jag och sen räkna lite på när jag borde ha Äl...

Håller tummarna josefineu

• skumgosan

Josefineu: Jag hade cb äl förra gången vi testade och då gav de inget utslag men jag tror att jag inte hade riktig äl den gången... Jag tycker med dom är dyra men jag kan tycka att det är värt det. Men när börjar du testa dig inför äl? Jag tror jag var helt fel ute förra gången. Tycker det är svårt. Med mina andra barn så hade jag inga test utan jag blev gravid ändå men nu vill jag vara mer på säkra sidan när jag har äl...
    Det blev många frågor =)

Då kanske man ska testa rfsu också för det är väl dom man kan köpa på mataffären???

• skumgosan

Hej!
    Jag har ledig sjuk i några dagar och igår fick jag åka in för att göra en skiktröntgen. Jag berättade att jag skulle kunna vara gravid så jag fick ligga i något speciellt för att skydda en eventuell bebis. Jag ska testa mig imorgon tror jag. Tyckte läkaren var lite lurig som om han visste ifall jag var gravid eller inte men han sa inget. Jag håller tummarna för alla som försöker få ett plus!

Svar på tråden Testa tidigt...