• Tillififf

Fult?

Vad i klädväg skulle ni själva aldrig sätta på er??

Själv kan jag inte med:
    - storblommigt, tvärrandigt...mycket mönster helt enkelt
    - djupa ryggar m bh under
    - uppvikta jeans
    - byxor innanför stövlarna
    - låga byxor där man ser troskanten
    - päls

Finns mycket mer, men just nu kommer jag inte på det...
    Vad tycker ni??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-11-30 21:08:06:
    Skulle dessutom ALDRIG betala hutlöst mycket pengar för kläder (speciellt dessa märkeskläder där man kan få en likadan 500:- billigare om man pillar bort märket).
    Ett par byxor för 1000:-, tröjor för 500-600:- el. likn. är för mig helt ofattbart.

• Svar på tråden Fult?
  • Shoegal

Tror inte det finns mycket som jag absolut inte skulle kunna tänka mig. Visst, det finns väl ett och annat jag kan vara skeptisk till nu, men när det väl blir mode så vet jag att jag kommer tycka att det är jättesnyggt eller -tufft, modeslav som jag är

• Tillififf

Jag tror jag är mycket tvärtom.
    Det finns såå mycket som är "mode" som är så fruktansvärt fult!

• Lola Jämtland

Uppvikta jeans...ooups! Kolla in i mitt galleri Ts...

Jag skulle aldrig ta på mig typiska märkeskläder eller sportiga kläder. Det är inte min stil.

• Dino78

Skulle aldrig sätta på mig platådojjor, läder/latex/skinnbyxor, kläder med broderier och sånt skit på (typ stora glittriga blommor på framsidan). Och ALDRIG att jag sätter på mig nåt på huvudet utom mössa på vintern...folk som knatar runt med basker och hatt alltså....gah det är SÅ fult! Killar kan dock ha keps.

• Shoegal

Det enda jag inte skulle kunna ha på mig på din lista är nog päls och det är mer för det känns moraliskt fel. Men, skönhet ligger ju i betraktarens ögon....

• Pyrets mamma

Joggingbyxor och en festtopp i slinkigt tyg (tillsammans alltså)
    Päls
    Moonboots
    Hatt med flor

• annca

Puderfärgade underkläder. Stringtrosor. Årets modestövel som ser ut som om man blivit attakerad av nån's golvmops

• Karpet

Jag håller med Shoegal. Jag vågar aldrig säga aldrig, förr eller senare står jag där och betalar dyra pengar för något jag trodde att jag aldrig skulle vilja ändå.
    Sedan finns det ju vissa saker som jag vet inte passar bra för min kroppsform, t ex stretchjeans som är tighta hela vägen ner.

• Tillififf

Lola

Uppvikta jeans hade jag jätteofta när jag gick skolan men nu tycker jag inte om det. Men smaken är som baken

• Lola Jämtland

Tillififf

Du har blivit äldre kanske.....o jag yngre?

Svar på tråden Fult?