Inlägg från: sockerslav |Visa alla inlägg
  • sockerslav

Vagnfunderingar

Vi har köpt en Bugaboo Cameleon. Jag gillar att man har separat liggdel och sittdel, att sittdelen kan vändas mot en samt att man kan klicka i ett babyskydd.

Min svåger jobbar i USA och kom hem därifrån i måndags så han köpte med en därifrån till oss. Den var begagnad, endast 1,5 år gammal Tror inte den använts så mycket för "piggarna" på däcken var fortfarande kvar. 

• sockerslav
    MuM2girls skrev 2011-03-03 17:06:53 följande:
    Vi kommer oxå skaffa syskonvagn, som vi kanske använder 1 år eller så, sedan har vi våran carena som vi kommer ha när vi sålt tvillingvagnen om då inte ett till syskon är på väg, hihi. Dottern kommer nästan vara 20 månader där den lille kommer och vi kommer gå långa promenader med vovven så ståplatta är ingen just då att tänka på!!
    Men detta med syskonvagn, vad ska man då hitta för någon som inte är för dyr, har funderat på carena, men de är ju lite b kvalitet men prisvärd, kommer iallafall suga på karamellen ett tag!!
    Någon annan som har lite ider på biloliga syskonvagnar, har inte så många krav, typ hel, stadig och rätt snygg.
    Babytravel, Babyproffsens egna märke, har ju dubbelvagnar. VI hade enkelvagnen till dottern och har varit nöjda med den.
  • sockerslav
    velvet skrev 2011-04-20 08:17:27 följande:
    tror att det blir en sån här för vår del:

www.babyshop.se/bugaboo-cameleon-ljusrosa/p/4...#filter-2
    Åh en till som valt en Bugga! Min står i källaren och väntar. Jag har hittat en tjej på nätet som syr suffletter till Bugaboovagnar, så jag ska hitta nåt riktigt snyggt tyg och skicka. 350 spänn kostar det. KOmmer inte ihåg vad hon hette, har infon på min jobbdator....
Svar på tråden Vagnfunderingar