Inlägg från: MissMarilyn |Visa alla inlägg
  • MissMarilyn

Vagnfunderingar

Ge mig gärna tips på en bra syskonvagn...
    Vi har kikat på Baby jogger city select. Har hört att den ska vara bra men har även hört att den inte är så smidig i verkligheten... Om man ska lägga ut vad jag anser mycket pengar så vill man ju att det ska bli bra! =)

Vi funderar även på att köpa vagn från England... Någon som har erfarenhet av det?

• MissMarilyn

Någon mer än vi som kikat på en baby city jogger select?

Med första barnet hade vi en liten bil, skoda fabia. Vi hade babytravel singelvagn och den fungerade utmärkt!

• MissMarilyn

Vi ska nog shoppa vagn från Pramworld i England.
    Vagnen blir cirka 4-5ooo billigare.

Där får man vagnen på cirka 1 vecka.

• MissMarilyn
    velvet skrev 2011-04-18 13:42:12 följande:
    Vi kommer att få en liggvagn av en släkting och kommer att satsa på att köpa en ny sittvagn till våren. Någon med tips?
    Vi köpte en Brio Spin till vår son när han var runt 10 mån.
    Vi är verkligen jättenöjda med den. Jag tyckte han hasade ner lite till en början men då spände vi åt selen lite extra.
    Men vi bor ju i stan så vi behöver ingen vagn med rejäla hjul.
  • MissMarilyn
    She is Me skrev 2011-04-18 15:15:13 följande:
    Ingen som kollat teutonias vagnar?  är inne på att köpa en Mistral eller Prestige....  vet inte vilka modeller som Emmaljunga och brio har som liknar dem? Vill ha en vagn med stora hjul, vändbar, gärna kombi, fulltliggläge...  inte för stor, tung och klumpig.
    Skulle kika på en men BP i stan hade inte teutonia...
    Jag skulle gärna vilja ha en lättare syskonvagn men hon sa att den var lika "klumpig" som Emmaljungans...
    Det jag gillar med teutonian, som jag sett är att sitsen går att ha vänd mot sig...

Men nu lutar det starkt åt en baby jogger för vår del.
Svar på tråden Vagnfunderingar