Inlägg från: wolfie |Visa alla inlägg
  • wolfie

Vagnfunderingar

VI har också ställt in oss på en Kronan. Kommer förmodligen att köpa en begagnad, så nu är jag inne på blocket varje dag och kollar

Vi var ute i Kronanbutiken i Täby och tittade på vagnen för ett par månader sedan, coh den verkar jättebra! Det enda jag är lite tveksam till är att det är ganska lågt mellan varukorgen och liggdelen så jag vet inte hur lätt det är att fylla korgen med saker. Men det känns som ett litet problem i sammanhanget, och de flesta Kronan-ägare verkar nöjda med vagnen.

• wolfie
    betula skrev 2011-05-12 15:38:11 följande:
    Åh vi skall oxå ha en kronan :) Fast jag har inet kunnat känna riktigt på en ännu och det gör ju att man känner sig lite tvekande ibland. Fast alla jag har pratat m verkar som sagt supernöjda m den vagnen. Kan man köpa vagnen i butiken i täby? På hemsidan står det "visningsbutik" ju. Portot ät så himla dyrt tycker jag, så kan man köpa den på plats när man är i närheten vore det ju smart...
    Jag vet inte säkert, men har fått för mig att man kan beställa vagnen och hämta ut den där och på så vis spara porto. Kan ju vara värt att kolla upp om man tänker köpa ny vagn.
  • wolfie

Jag tor precis som Betula att Kronanvagnen är lite lägre än andra vagnar, men det var inget jag tänkte på när vi tittade och kände på den så jag tror inte det är ett problem.

• wolfie
    betula skrev 2011-06-10 15:42:46 följande:
    Den beigea är den gröna! Så så stor skillnad är det på nyanser på de olika bilderna de har!

Det lutar mest åt den bruna, men ibland känns det lite trist...
    Ring Kronan och be dem skicka tygprover så ni vet vilken färg det är ni får. När vi besökte visningsbutiken för ett par månader sedan fick vi med tygprover så det borde inte vara något problem att skicka.

Idag köpte vi vår vagn En begagnad Kronan från 2009, i brunt. Känns jättebra!
Svar på tråden Vagnfunderingar