Inlägg från: N e m i |Visa alla inlägg
  • N e m i

Vagnfunderingar

Ni som ska ha syskonvagn, vilken vagn tänker ni köpa? Jag skulle vilja ha en där man har en separat liggkorg och en framåtvänd sittdel för storebror, då 3 år. Har tittat på blocket på emmaljunga twin cangaroo. Någon som har andra tips eller synpunkter? Tror lillen (storebror) behöver kunna sitta över vintern...

♥ (¯`°?.¸ Vincent 08 09 04 ♥ Bebis BF 11 09 09 ¸.?°´¯) ♥ scrapheart.blogspot.com
  • N e m i

Har kikat på nätet... Easy walker duo verkar vara bra. Någon med erfarenhet? Dock så verkar maxvikten vara 15kg per sits på många syskonvagnar, o storebror är ju 15,3kg tung nu... Förvånad

♥ (¯`°?.¸ Vincent 08 09 04 ♥ Bebis BF 11 09 09 ¸.?°´¯) ♥ scrapheart.blogspot.com
  • N e m i
    trivsamma forandringar skrev 2011-05-13 10:42:31 följande:
    Imorgon ska vi åka och kika på en City Cross. Hittade den på Blocket och den ser väldigt fräsch ut.

Tycker de ser låga ut, men jag hoppas jag har fel... Googlade lite och folk som har dem verkar inte uppleva dem låga. Till o med en tjej som var 180 cm lång skrev och hade varit rädd för att den var låg, men hon hade aldrig tänkt på det när hon väl köpt vagnen.
    Tänk att vår lilla tös kanske ligger i den här vagnen om några månader *lycka*
    Vi hade en sån vagn och vi var jättenöjda! Upplevde den inte som låg... Den är väldigt lätt o smidig!
Svar på tråden Vagnfunderingar