• Trivelina

Barnen hos pappa varannan helg! Bergochdalbana i samlivet. ???

Vadå av och på?

Jag har barnen varannan vecka. då ser det ut så här..
    1 vecka med barn = Middagstider hålls osv osv..
    1 vecka UTAN barn = Mat ätes framför tv, godis mitt i veckan, osv osv rena tonårslivet för mig

• Trivelina

Jahahaa... Hmmm... Vet inte om de är någon större skillnad mer än det normala..
    Det går viussrligen att sexa mer fritt men annars... Ja, man passar ju mattider, kollar att de ska upp o till skolan, i sängpå kvällen, borsta tänder morgon o kväll osv osv osv Men min kiille är med i barnkarusellen, lagar mat, donar med frukost osv osv... Så kan känner nog inte av det så mycket då för han är oxå upptagen med vad det innebär med barn..

• Trivelina
    Trolletroll skrev 2011-03-06 15:26:57 följande:

ja antagligen är det mycket det att han inte är insläppt tillräckligt eller engagerad tillräckligt och därför känner han det som jag pendlar... men egentligen står han kvar i "barnfri"känslan när barnen kommit hem och då såklart känns det ensamnt...
    Ska prata med han å se om vi kan göra på nå vis så han känner sej mer med under veckorna.. Att vi samarbetar mer liksom..

Tack för inläggen!

=)

Ja för fan, kör slut på han under vardagarna med familjeliv så orkas det inte så mycket med barnfrikänslor.. *skratt* Det kör jag stenhårt med i alla fall!!
Svar på tråden Barnen hos pappa varannan helg! Bergochdalbana i samlivet. ???