Inlägg från: redneck girl |Visa alla inlägg
  • redneck girl

Min sambo tänder inte på mig

vad ska man säga. varför bor han med dig om du inte duger??? sexet är skönt...men han tycker du är ful? och du tar bara emot då eller? hade aldrig knullat med honom om jag var du...hade också bett honom flyttat eller gjort det själv.

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • redneck girl
    Anonym (Ledsen) skrev 2011-03-04 21:29:02 följande:
    Han har aldrig sagt att jag inte duger eller att jag är ful. Däremot är det just så han får mig att känna. Sex har vi inte för jag kan inte slappna av och sen känner jag mig arg och tjaa massa andra negativa känslor.

Vårt problem är att han öppet har sagt att han inte gillar mitt utseende lika mycket som förr, min kropp får inte honom att tända så som han gjorde tidigare. Han älskar mig och han tycker inte att jag är ful men FÖR stor.
    inte ful...men för stor...han är ytlig din kille. lite hit och dit genom livet måste man kunna ta tycker jag . han älskar dig inte på rätt sätt anser jag . be han köpa sig en barbie och leka med...det kan han roa sig med tycker jag . jag hade aldrig tagit skiten . varför låter du honom fortsätta trycka ner dig? har du gått upp jätte jätte mycket så kan jag köpa att han oroas för din hälsa....men så är ju inte fallet säger du. själv måste han ju anse sig vara perfekt . man ska inte vara i ett förhållande man mår dåligt av. du säger att du inte mår bra....den killen måste vara ett stolpskott .
  • redneck girl

hade någon sagt till mig att du är för stor...på just det viset då hade jag aldrig kunnat leva med honom mer. finns andra sätt isf....som att säga att vi kanske ska ta och träna lite tillsammans osv. jag skulle aldrig tro att kärleken skulle hänga på några kilon hit eller dit .

• redneck girl
    MattiasFru skrev 2011-03-04 21:57:48 följande:
    Fast alltså nu, vänta här. Så du menar att det är okej om min man typ inte tänder på mig när jag har skitigt hår, är förkyld och bara har en dålig vecka? Att han då ska ha rätt att säga nä men älskling, jag tänder inte på dig när du ser ut sådär, sminka upp dig och dra på dig lite sexiga underkläder så kan vi ha sex sen? Jag tycker det låter hemskt. I mina ögon kan någon man älskar inte bli ful. Jag menar det finns säkert tjejer som itne skulle tycka min man var vackrast i världen, men för mig kommer han ju alltid vara det. Och om han sen går upp ett par kilo, skaffar sig skägg eller rakar av sig allt hår så är han ju fortfarande min och det vackraste jag vet, för att han är han. Och jag menar ens drag försvinner ju inte, och man tänder ju på så mycket mer än bara det ytliga, man tänder på rösten, på sättet han rör vid mig, sättet han ser på mig, sättet han andas på mig, ja men ni förstår. då är ju ett par kilo hit och dit skitesamma.
    ja själva sättet,rörelser,lukten...betyder så mycket mer än om han la på sig några kilon .
  • redneck girl
    Anonym (kram) skrev 2011-03-05 12:25:07 följande:
    Älskar man någon så gör man det även när kroppen förändras.
    Min fru födde fyra barn, fick fel på sköldkörteln och MS som begränsade hennes rörelseförmåga. Hon var en vältränad idrottstjej när vi träffades för över 20 år sedan. Idag har hon 40 kilos övervikt till följd av barnafödande, sköldkörtelfel och rörelsehinder. Och än idag så älskar jag och åtrår denna vackra och underbara kvinna. Vi har sex flera gånger/vecka och jag tar mer än gärna initiativet. För mig finns bara en kvinna och hon är vackrast och sexigast i världen. 40 kilos övervikt eller inte. Så alla män är inte som din man. Han måste växa upp och inse att kroppar förändras.
    Skål
  • redneck girl
    Anonym (samma) skrev 2011-03-04 22:59:02 följande:
    Hej, jag känner igen mig. Min kille har aldrig sagt ngt öppet men ngt har hänt sen vi fick barn. Sex 3 ggr förra året, innan dess var det ett år också.

Vi har två barn och jag har såklart blivit förändrad, men jag är ju samma glada goa människa inuti.
    Det har gått så långt nu att jag själv inte heller vill ha sex med honom, jag har avtankat min sexualitet eftersom jag ändå inte fick ha just sex.

:(

Vet inte hur vi ska lösa det. Men jag tror han gärna vill ha mig smalare. Nu är jag med i viktväktarna och väger 73 kg, är 169 lång så jag ser rätt normal ut. I alla fall.

Har inget råd att ge för jag behöver råd själv. Ska man stanna i ett förhållande utan sex. Kan det då räknas som ett förhållande????
    ni går bara och tiger och låter tiden gå då eller? låta bli sex för några kilon? då anser jag att man inte älskar någon på riktigt. du har avtankat...tror du att det blir bara att som att slå på en påknapp sen ? tror du han helt plötsligt av år i träda blir skitkåt? ni har problem och sen kan ni ju faktiskt prata med varandra....de är ju en väldigt bra start .
  • redneck girl
    Trust me skrev 2011-03-05 20:29:48 följande:
    Ja du TS, du ville veta vad han tänkte och efter en massa tjat så fick du veta. Nu är du besviken på honom. Inte schysst. Faktiskt väldigt elakt av dig. Tror du han någonsin mer kommer att vilja berätta något för dig som han misstänker inte kommer behaga dig? Vad har hänt med allt snack om tillit och ärlighet?

-Ser jag tjock ut i det här?
    -Du är jättesnygg i det där!
    -Men min rumpa är ju som en elefants!
    -Inte alls, det är den sexigaste rumpa som finns. "Ger  en kram"
    -Så säger du bara. Inget passar längre.
    -Det gör det visst det. Det du har på dig sitter fint.
    -Men titta! Det är valkar här.
    -Inte då. Du är lika fin som första gången vi träffades.

Och så fortsätter det..

Hur länge kan en man förväntas bara hålla med? Alltid? I så fall varför?
    du kan fruntimmer du Flört
  • redneck girl
    Trust me skrev 2011-03-06 11:32:09 följande:
    Det kanske jag gör men jag hoppas jag mest har dåliga erfarenheter och är cynisk.
    är nog väldigt många som drar det där du skrev för sin partner...tillslut orkar inte killarna mer...
Svar på tråden Min sambo tänder inte på mig