Anonym (samma) skrev 2011-03-04 22:59:02 följande:
Hej, jag känner igen mig. Min kille har aldrig sagt ngt öppet men ngt har hänt sen vi fick barn. Sex 3 ggr förra året, innan dess var det ett år också.
Vi har två barn och jag har såklart blivit förändrad, men jag är ju samma glada goa människa inuti.
Det har gått så långt nu att jag själv inte heller vill ha sex med honom, jag har avtankat min sexualitet eftersom jag ändå inte fick ha just sex.
:(
Vet inte hur vi ska lösa det. Men jag tror han gärna vill ha mig smalare. Nu är jag med i viktväktarna och väger 73 kg, är 169 lång så jag ser rätt normal ut. I alla fall.
Har inget råd att ge för jag behöver råd själv. Ska man stanna i ett förhållande utan sex. Kan det då räknas som ett förhållande????
ni går bara och tiger och låter tiden gå då eller? låta bli sex för några kilon? då anser jag att man inte älskar någon på riktigt. du har avtankat...tror du att det blir bara att som att slå på en påknapp sen ? tror du han helt plötsligt av år i träda blir skitkåt? ni har problem och sen kan ni ju faktiskt prata med varandra....de är ju en väldigt bra start .