Min sambo tänder inte på mig
Min sambo tänder inte på mig. Han säger att han älskar mig för den jag är och det som jag står för och allt det innre. Men mitt yttre attraheras han inte av. Förutom mitt ansikte =)
När vi väl har sex tycker han att det är skönt men han är inte sugen på att ta första steget då han inte attraheras av mitt yttre. *aj aj aj mitt lilla hjärta*
Jag är medveten om att jag har lagt på mig lite och att jag inte är lika fast som jag har varit.
Jag är som alla andra tjejer i det avseendet att jag gnäller om att jag e stor och ful och borde äta bättre och träna mer etc. Men att sambon ska få tala fritt om detta och förmedla exakt vad han tycker och tänker om mitt yttre det gör ont....det skär som kniv i hjärtat. Han tycker att jag ska röra mer på mig och att jag ska vara försiktig med vad jag äter..........jaha ska du verkligen stoppa i dig det där och sen en besviken min på det............ghaaa visserligen tänker jag det som han säger högt men jag tål inte att han säger det. Jag känner mig ful fet okvinnlig ..........Jag klarar inte längre att ha sex med honom. Jag kan inte slappna av då jag ligger och oroar mig för att jag ska uppfattas som fet etc.
Jag är inte jätte hård och platta =) Alltså inte atletisk och vältränad MEN jag är inte nära någon ohälsosam fettmagräns. Men det kvittar för min man tycker att jag är för stor i dagsläget.
Han har lovat att inte pika mig utan låta mig träna i min takt. Men nu är han otålig och tycker att han knappt märkt någon större skillnad de senaste 7 månaderna...............ghaaa känner mig såååå ledsen och besviken.
Häromdagen skojade jag om bröllop och då blev hans svar - om du kommer i din brudklänning så kan vi gifta oss (med detta menar han -klänning i rätt storlek.)
Han tänder inte på mitt yttre och det kan ingen klandra honom för..........men jag mår skit.
FAAAN!!!!
Någon som känner igen sig?