Min sambo tänder inte på mig
Jag tycker det låter jättehemskt och sorgligt :(
Jag tycker det låter jättehemskt och sorgligt :(
men vänta nu lite, time out här. Visst fan är insidan viktigast, alla dagar i veckan, absolut, inget snack om saken. Men vad får oss att "sikta in oss" på en viss person, och inte en annan? Vad får oss att bli varma inombords o lite smått kåta? Inte fan är det personens åsikter i diskussionen om mellanöstern, det är utseende. Förhoppningsvis bör din man ha fallit för något du hade, men tappat bort. Försök o be om hjälp AV din man, be honom hänga på det han vill, han kan bli din coach i att komma i bättre form, man mår oftast bättre, man sover bättre, man har bättre sex, man är mer fokuserad, man tänker bättre med en sund livsstil, så som att träna och äta rätt. Klär du dig saggy-baggy eller har du snygga kläder? Schyssta jeans, ett fint linne, eller ett par mjukisbyxor och en för stor luvtröja?
LYSSNA NU!
Jag har fullaste förståelse för hur du känner, tro mig! Ingen ska behöva få höra sånt men om din man bara går ifrån dig en dag ist, skulle det vara bättre? Han säger ingenting och bara går. Nej, han vill förändra, han vill tända på dig men just nu gör han inte det. Det är inget AKTIVT val, det är människans instinkt att tända på A och inte på B, som att en kvinna tänder på rumpor, och en annan på lite hull.
Prata med honom, säg till att det han säger sårar dig. Be honom tagga ner, så ska du försöka ändra på vanorna som verkar blivit ovanor. Fråga din man om hur han skulle känna sig, om någon, varje gång han gör något, stod bakom hans rygg och sa: "Fan va dålig du är, du är ju värdelös."
Du verkar ganska missnöjd med din kropp också. Om det är allt som ligger i vägen för hans attraktion - varför inte fixa till den? Du vinner ju på det också. Det är ju kul att vara snygg och det här ska föreställa dina bästa år. Varför inte göra det mesta av dessa?
Alltså att tända på någon har nu knappast bara med utseende att göra, tror ni det så är det ju lite fel. Jag har vart tillsammans med en skitsnygg bandyspelare och nu är jag tillsammans med en smal, men söt kille och jag kan säga att jag tänder mycket mer på den smala och söta killen. Jag tänder på hans personlighet, på hans sätt att vara, på hans blick, på hans händer...
Låter väldigt tråkigt om era män bara tänder på er för eran kropps skull. Känns inte som riktig kärlek då, men vad vet jag...!
tja i mitt fall tänder han som en tok på mig o tja jag tänder på sättet han tar på mig och hans beteende, men nej inte hans utseende.