Kan en fitta vara sexig?
Kan en fitta vara sexig? Isåfall på vilket sätt? Bred rumpa och stora tuttar kan jag förstå att killar tycker är sexigt, men inte just själva muttan, den är ju mer som en verktyg för sex.
Kan en fitta vara sexig? Isåfall på vilket sätt? Bred rumpa och stora tuttar kan jag förstå att killar tycker är sexigt, men inte just själva muttan, den är ju mer som en verktyg för sex.
Klart den kan vara sexig!
Men det är väl lite som kvinnor i "är kuken-fin-tycker-du-trådar" att man gillar ju ägaren till fittan och då blir den fin. Sen finns det ju de som är extra fina så klart
Klart den kan vara fin. Sitter den på någon jag tycker om så är den alltid fantastiskt vacker.
Klart den kan,men främst är det ju helheten man tänder på, men fittan är ju vacker den med!
Nej.
precis som kukar finns det ju sexiga och mindre sexiga fittor rent utseendemässigt
Jag svarade ja. Är man och hetero så jag är sexuellt intresserad av fittor.
Kan vara annorlunda för hetero kvinnor och homo män. Tänkte det kan vara relevant info att lägga till.
Fittor är jättesexiga! Det har gällt alla jag fått se och leka med sen jag blev sexuellt aktiv.
Fittan är lite mystisk där den sitter sluten och nästan gömd mellan benen.
När jag för tillgång till den vill jag undersöka alla dess vrår och leka med den i timmar.
Yttre och inre läppar som sväller och öppnar sig när man smeker dem.
Klitoris som tittar fram under sin kappa när hon blir tänd för att sedan gömma sig igen när orgasmen närmar sig.
Slidväggen med sina kännsliga punkter och sina muskler som kramar om fingrar och kuk.
Saften som varierar i mäng och konsistens med upphettsningen och menscykel men alltid luktar och smakar underbart.
Till och med urinöppningen som öppnar sig när man särar lite mer på blygdläpparna.
Tur jag har en fru som låter mig leka med fittan ofta och länge.
Nej.