Kan en fitta vara sexig?
Kan en fitta vara sexig? Isåfall på vilket sätt? Bred rumpa och stora tuttar kan jag förstå att killar tycker är sexigt, men inte just själva muttan, den är ju mer som en verktyg för sex.
Kan en fitta vara sexig? Isåfall på vilket sätt? Bred rumpa och stora tuttar kan jag förstå att killar tycker är sexigt, men inte just själva muttan, den är ju mer som en verktyg för sex.
Vad trevligt då. Du blir man ju lagom sugen att visa upp sin flygkrasch för någon i framtiden.
Jag är kvinna och hetro (med en liten bitendens) och jag tycker fittor är jättesexiga! Tycker min egen är jättefin och har alltid fått väldigt positiv respons från mina sexpartners. Tror faktiskt är en av de kroppsdelar jag är mest nöjd med hos mig själv.
Finns dock fittor som jag inte gillar oxå. Precis som det finns andra kroppsdelar som jag inte finner sexiga.
Underbart sexiga..Kan ligga och titta, fantsera och styvna tll av bara åsynen
Älskar erat kvinnliga kön...
Instämmer med föregående.
Det enda som är vackrare och sexigare än min frus fitta är hennes bröst och det med ytterst liten marginal.
Ftttor är överlag oerhört vackra, läckra och sexiga. Jag kan titta jättelänge på dem, bara för att de är så vackra.
Ja det kan de defintivt vara! (kvinna, hetero)
Klart att en fitta kan vara sexig.
Sen kan dom se ut som rabiessmittade fradgatuggande rottweilers efter man sprutat i dom
Då är dom dock inte lika vackra att titta på
Ohhhh ja. En fin fitta är otroligt sexigt. Bröst, rumpa likaså. Bred rumpa skriver du? Jag tycker inte det är sexigt. Breda höfter går också bort. Slank och slim och en fitta som är vad ska man säga..symetrisk? Väldigt sexigt att se på.