Inlägg från: Anonym (hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hmm)

Dubbel penetration?

Jag har kört dubbel men inte med 2 män tyvärr.. med en i analen o en dildo.. eller vice versa.. även så har min man haft en strap on (me jättedolme) + sin egen i slidan.. så det funkar men mkt kåthet o glidmedel behövs .. han blir helt galen av kåthet + att den vibrerar mot hans pungkulor...

• Anonym (hmm)

Shy Lips --> Nope inte alls... men klart att man måste ta det lugnt o MKT glidmedel...

...haft fist åxå en gång i tiden.. hans hand är lite väl stor så det funkade inte så bra men en kk som jag hade, han hade mindre händer..

..är väl elastig på nått vis.. o inte är jag slapp heller..

• Anonym (hmm)

Shy Lips --> Inte ska du känna dig tråkig heller.. alla äro vi olika.. o jag var i en period då jag ville testa olika saker.. blev k*t på det... Nu blir jag lika upphetsad av missioneren som kinky sex... Beroende på vilket humör o "period i ens liv" jag är i..

• Anonym (hmm)

Anonym (Mannen)
    Trixfilmat?!? Varför tror du det? Har du ALDRIG sätt bilder på folk som tom fistar i analen? Jag förstår inte heller.. o jag skulle inte vilja ha den röven.. däremot är slidan otroligt töjbar.. hur skulle annars våra barn kunnas födas ut...

• Anonym (hmm)

MansonDust
    Självklart är den den, annars skulle inte fist osv fungera men va jag förstått så är ringmuskeln mera känslig än slidan att "återhämta" sig, men jag kan ha fel...

Svar på tråden Dubbel penetration?