• Anonym (nyfiken)

Dubbel penetration?

Någon som testat detta? Finns ju med i varje p-film nuförtiden.. Är väldigt nyfiken men vågar inte... :)

• Svar på tråden Dubbel penetration?
  • Anonym

Min kille har gjort det på mig när jag sovit och då har det funkat. (det är alltså ok att han gör det när jag sover, annars vet jag att det låter lite konstigt) Men i vaket och medvetet tillstånd kommer ingenting in i det bakre hålet! Prova med massagestav därbak och se o mdet funkar. Många som gör det säger ju att det är otroligt skänt, men jag kan nog inte hålla med...

• Jenny S

Har inte testat och kommer inte att göra.
    Livrädd för att hela skiten ska spricka ju!!!
    Händer det så slutar det ju med att jag dör av smärta och karlarna står och gnider sina K*kar mot varandra istället!
    Näää...inte så jag vill ha sex!

• Jenny S

Men anonym....
    Varför får han göra det i sömen på dig om du inte tycker att det är skönt???

• Anonym (nyfiken)

jenny s ja precis! Tänk om man spricker.. !! Vågar nog inte göra det i verkligheten får fantisera istället..

• Anonym

För han tycker det är skönt! Alltså, han har bara gjort dubbel penetration i sömen 1 gång! Men ibland har han sex med mig när jag sover. Om jag vaknar då slutar det alltid i världes orgasmer! Jag är ganska stressad och har svårt att slappna av när jag är vaken. När jag sover är jag helt avslappnad och då har jag som bäst sex. Jag vet att det låter konsigt, men egentligen är det inte så konstigt. Det är något jag är med på helt och fullt så det är inga övergrepp på något sätt! Så den gången han gjorde dubbel var mest för att kolla om det var samma som vanlig sex (att jag vaknade och hade jätteskönt) men jag vaknade inte den gången och sen har han inte gjort så igen.

• Anonym

Inte så ofta det händer här heller men ett fåtal ggr/år och då är jag extremt k-t och allt är skönt då *skrattar*

• Jenny S

Men alltså.....Hrrrm....om man......
    Nä...jag fattar ingenting!
    Huvudsaken är att det fungerar för er!
    Men jag kan lätt säga att min make hade dött om han hade haft sex med mig i sömnen och jag INTE hade vaknat. Han hade känt sig lite misslyckad då tror jag....
    Ja även jag, för uppenbarligen har jag inte fått ut ett jota av det då! Hade nog mest känt mig som ett knullhål...
    Men men...
    Lycka till i fortsättningen med ert sömnsex!

• Nyfiken gul

det du pratar om är en så kallad dubbelmacka..

känner att jag vill förtydliga lite här...

Dubbel penetration innebär att man har en penis i slidan OCH även analt ELLER att man har två penis i slidan....

Dubbel penetration handlar alltså INTE om enbart analsex!!!

• educated ninja

Ska inte detta klassas som sexuellt övergrepp?

som den där lilla flickan som blev "antastad" i sömnen av sin farsa eller vad det var, straffet sänktes då flickan naturligtvis inte blev kränkt eftersom hon sov.

Man kan ju inte påstå att det är våldtäkt (nu menar jag Anonym), eftersom du sover kan man inte bli våldtagen, inte heller om du skulle vara full eller på annat sätt påverkad.

Påverkad av kärlek... Då gäller inte våldtäktslagen. Illa

iiihihi!
    jag är ful och trött, ta mig inte på allvar

• Anonym (ja tack)

jag skulle älska det... har provat med honom och leksak samtidigt men skulle gärna prova det med två av äkta vara så att säga, men då kan man ju lika gärna ha en tredje också så man kan utnyttja alla hål...

Svar på tråden Dubbel penetration?