• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Jag var otrogen och fick klamydia. Min pojkvän misstänkte mig och jag nekade och nekade. Efter 6 mån började svida m.m. Drack en massa c-vitamin för jag trodde att det var urinvägsinfl. Innerst inne visste jag vad det var. Hade oturen och hade haft detta tidigare.
    En kväll när vi gick och lade oss så berättade jag. Det han blev arg för var 6 mån lögn.
    Det var bra sen.
    Någon av er är inte ärlig.

• Anonym
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-09 18:11:13 följande:

Nu lämnar jag den här tråden. Ni får som sagt TRO vad ni vill, vi VET sanningen.

Jo liv kan ju förstås uppstå ur tomma intet. Livet på jorden t.ex. Men att det skulle uppstå av sig självt i ett urinrör, nej det köper jag inte. Någon har varit otrogen.
  • Anonym
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-09 18:16:22 följande:
    Jag vet att jag inte har vart med någon annan, och jag vet att han inte varit det heller. Punkt.
    Vad udda att ha sin siamesiska tvilling som kärlekspartner.
  • Anonym
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-09 18:24:10 följande:
    Jag började skriva i den här tråden pga att jag fått smittan på något annat sätt än via sex. Jag har inte varit otrogen, inte han heller, det vet vi.
    Det pågår en utredning på mitt sjukhus om var smittan kommer ifrån och kanske får vi aldrig veta.
    Det finns en tanke om att det har kommit från en gynundersökning, en gynundersökning som jag var tvungen att gå på pga att jag inte kan få barn.
    Jag visste mycket om klamydia innan jag blev smittad, vad tror ni att vi gick igenom första dagarna efter det var konstaterat och hur tror ni vi mådde? Någon annan talar i princip om för dig att din partner varit otrogen när det inte är så.
    Sen finns ni här som hånar en och flinar åt en, tycker att man ska tänka om igen.
    Men jag är ledsen, det finns inte på kartan att någon av oss varit med någon annan.
    Så ÄR det.
    men om andra fick det genom en mutation, kanske ni också är muterade?
  • Anonym
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-09 18:26:22 följande:
    Jag satt utanför rummet och hörde varenda ord han sa, han var först ut så han kan inte ha vetat att det hördes så väl genom dörren.
    Hur vet du att han sa sanningen i det rummet? Ingen kan veta om han undanhöll information.
  • Anonym
    Anonym (Nejnej...) skrev 2011-03-09 18:27:53 följande:
    Finns inte med på kartan att en sorts bakterie muterar till en redan existerande bakterie. Bakterien måste välja exakt rätt frekvens och ställe att ändra genetisk uppbyggnad. Händer inte..
    tror anonym syftade på att personerna var muterade :-P
  • Anonym

Jag har fått klamydia en gång. Det från min dåvarande sambo, som jag aldrig trodde skulle kunna vara otrogen.... & ingen annan trodde skulle kunna vara det, framförallt inte han... Men en blöt fylla på krogen förändrade det... & jag tror att han inte kommer ihåg något & att han älskade mig över allt annat då...  men det förändrade lixom inget..

• Anonym

Jag visste att min man sedan 15 år aldrig skulle vara otrogen mot mig. Han avgudar mig. Alla jag känner vet det. Problemet är bara att jag nu vet att han knullade runt satan, minst de senadet 10 åren. Så mycket vet man om den man älskar. Om det står mellan ett provsvar och moder Theresa, skulle jag idag tro på provsvaret.

• Anonym

Oj .. Du hade alltså sex m din gynekolog...?

• Anonym
    Insatt skrev 2011-03-09 19:42:41 följande:
    Kanske jag? Nej jag skulle inte tro det va. Jag är inte pantad nog att tro att en bakterie är ett virus eller en parasit. Jag är uppvuxen med en infektionsläkare till farsa.
    Det är jäkligt missvissande att kalla en bakterie eller "basilusk" som är ett smeknamn på bakterie för ett virus. Och att påstå att en bakterie varit ett virus som blir en infektionssjukdom är så korkat så man inte kan bli annat än provocerad av det uttalandet. 
    hahahaha.. ja kan man inte läsa smilisar så blir man garanterat det, uppenbarligen
Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!