-
Men det tror inte jag iaf. Jag har hela tiden sagt att jag vet hur man får det, men att jag tänker inte anklaga min man för otrohet förens jag vet säkert.Lady Gaga skrev 2011-03-16 10:41:50 följande:Jag tycker att det är ännu mer skrämmande att det finns folk som tror att man kan få klamydia hux flux utan sex. -
Jag förstår inte?BymBym skrev 2011-03-16 10:45:13 följande:Ts. oddsen för att de i tråden som ställer sig tveksamma är inte så höga. Dina teorier däremot är högoddsare. Hoppas för din skull på en skräll. -
När JAG fick mitt besked ja, men när de ringde om HANS var han hemma.GrodanHopp skrev 2011-03-16 13:37:56 följande:Men TS, förut skrev du ju att han var på jobbet när du fick beskedet??!! -
Och har du läst vad jag sagt? Jag har flera gånger sagt att visst finns risken att han ljög, även om jag har svårt att tro det.Ulrica80 skrev 2011-03-16 14:31:56 följande:Du vet att man inte får svar så snabbt?!.... -
Jag funderar nästan på att säga till honom att hans läkare ringde upp igen och sa att han måste komma in för ett nytt test eller nåt åt det hållet, dra nån skrämselhistoria och se hur han reagerar. Då borde jag ju kunna se om han talar sanning eller inte..
-
Jag vet inte vad han tror, men han har inte sagt nåt om det mer iaf.. Jag bara hoppas läkaren ringer snart, de sa ju början av veckan, och nu är vi ju i mitten av den..Anonym (G) skrev 2011-03-16 14:43:43 följande:Testa så ser du hur han blir.
Tror han fortfarande att det är du som varit otrogen? -
Har inte hört nåt än, men jag ringer dem i morgon då.
-
Men de sa att de skulle ringa.. Min kompis ringde de också när det var negativt.Trivelina skrev 2011-03-16 18:44:57 följande:Hm, brukar de inte va så när de är negativt så ringer de inte....
så det tyder ju på något gott då... Håller tumme! -
Skickade för snabbt :) Men förhoppningsvis är det ju så att det dröjer eftersom det inte anses bråttom att berätta när det är negativt :)
-
Hon ringde just, och det var inget precis om jag sa! Hon sa att labbet hade upptäkt nån "avvikelse" eller vad hon nu kallade det, och att de satt det som positivt för säkerhets skull. Det var däremot helt normalt på andra.
Så jävla skönt! Men samtidigt galet att de kan göra så.. Tänk va många liv som kan bli förstörda av ett sånt besked och det är felaktigt
-
Jag förstår det inte heller.. Hoppas de inte gör så igen iaf. Hon sa att de skulle prata med dem som var ansvariga osv så att det blir bättre koll, men det känns som hon mest sa så för att jag var arg över att de kan utsätta folk för sånt..Trivelina skrev 2011-03-17 12:17:55 följande:Skööööööönt! Men varför i hela världen sa de då inte att det var en avvikelse och testet bör göras om igen... Japp, kan bli helt galet av sådana besked ju... -
TackTrivelina skrev 2011-03-17 12:19:07 följande:och gratttis!
Dock så finns ju frågan om han verkligen testade sig eller inte.. Men det spelar inte så stor roll nu
-
Skönt att det var negativt!Anonym skrev 2011-03-17 12:23:35 följande:Tack
Dock så finns ju frågan om han verkligen testade sig eller inte.. Men det spelar inte så stor roll nu 
Men om det skulle vara så att din man inte testade sig, varför gjorde han inte det? Kan det trots allt vara så att han har något att dölja? Man får ju inte klamydia varje gång man är otrogen... -
Jo och hade de sagt det hade det inte varit något konstigt.. Fattar inte varför de sätter det som positivt när de inte vet säkert.vap skrev 2011-03-17 16:49:45 följande:Ibland kan proven bli ofullständiga. Då vill de att man gör om testet.
Skönt att allt rett ut sig till det bästa. -
Jasså det säger du! Då kanske du kan svara på varför jag skulle ha något behov att bevisa nåt för er öht? Ingen här vet ju vem jag är, jag har ingen anledning att ljuga. Jag hade inte behövt skriva nåt alls.Anonym (Tyvärr) skrev 2011-03-18 08:22:37 följande:MEN SNÄLLA NÅGON!
Det är ju uppenbart att TS skriver att det var negativt, efter alla påhopp hon fått!!
-
Och tack för alla grattis
-
Jag? Massa påståenden? Jag har bara sagt det han sa, och jag har även sagt att jag inte vet om han talar sanning eller inte.Anonym (Tyvärr) skrev 2011-03-18 16:07:17 följande:Du gick ut med det här i hopp om att folk skulle vara "på din sida", men så blev det inte..
ochdu försvarar din man till 100% och kommer med massa påståenden om öppna kliniker, drop in tider, provsvar som är klara på en dag osv osv osv..
Sen när folk protesterar mot det du sagt så är svaren helt plötsligt negativa?
Det är ju så genomskinligt allting!
Haha
Du får tycka att det är så genomskinligt du vill, du har fel iaf