-
De kollar upp dina sexpartners, efterosm du bara har haft sex med din man så kollar de upp honom.Anonym skrev 2011-03-09 17:09:42 följande:Hur kan man vara det? Det är inte ens logiskt. Varför kolla upp en massa andra när man inte ens kunnat smitta nån? -
Det kan se anonymnt ja. Antingen så tar du kontakt med dina sexpartners (din man i fallet) eller så gör läkaren det via smittspårning.Anonym skrev 2011-03-09 17:12:02 följande:Är det anonymt? Vem det är som är smittospridaren? Vill inte att mitt namn ska sparas i en massa sånt här. -
Anonym (Mardrömsscenario): Att du inte vill ge oss namnet på Infektionsläkaren som påstår att klamydia kan poppu bara sådär är bara töntigt och bevisar att personen inte ens existerar. Alla vet att klamydia smittas genom sex!
-
Anonym (Mardrömsscenario): Vet du vad jag ska göra imorgon? JO jag ska ringa till varenda jävla infektionsavdelning i hela Sverige för att ta reda på om det finns någon Infektionsläkare som påstår att man kan få klamydia på annat sätt än sex!
-
Nej men jag är väldigt intresserad på att få höra om forskning om att klamydia kan upp stå i kroppen bara så där poff.
-
Jag är öht inte intresserad av dig eller din sk sanning utan bara om du har belägg för det du påstår.
-
Att du inte vill säga läkarens namn bevisar bara att det inte är sant. Hade det varit sant så hade du sagt läkarens namn. Att du utreds på samma sjukhus har inget med vårat intresse för hans forskning och är inget någon kommer att få reda på. Dessutom kan man inte bygga en forskning på en person.
-
En forskare kan inte bara bygga son forskning på en person. Och enl dig var den ju i full gång vilket innebär att det borde finnas artiklar att läsa som du kan hänvisa till. Nu gör du dig bara löjlig.
-
Ja då har väl du varit det för klamydia uppstår inte bara med ett poff. Hur mycket du än händar saker du inte ens har belägg för så är klamydia en könssjukdom som smittas genom sexuella aktiviteter.
-
Om det är så som du säger, vilket jag tvivlar på, varför finns det inte en massa forskning på det? Någon av er har iallafall varit otrogen eller haft sexpartners innan eller blivit utnyttjade.