-
Har du tillgång till cosmic så kan du få både mina inlogg och patientdataSilje02 skrev 2011-03-10 02:05:44 följande:För varje ord du skriver så tvivlar jag på att du ens har/haft klamydia eller ens är sjuksköterska.
-
Bekvämt?Anonym (var?) skrev 2011-03-10 02:06:42 följande:bekvämt för din man att lura dig, du är så godtrogen
Nu börjar jag bli riktigt trött på er. -
Annars hade jag mer än gärna inboxat dig med det.Silje02 skrev 2011-03-10 02:09:28 följande:Jag har tillgång till cosmic. Men jag kommer inte åt din pat.data om jag inte har ditt pers.nr och det har jag inte och jag är inte intresserad av det heller. Jag är bara intresserad på den inf.läkaren som är ansvarig för forskningen.
Tänk om det kom fram att vi jobbade på samma sjukhus o samma avdelning och var goda vänner. Tänk om, hade du trott mig då? -
Det är kuratorn som startat utredningen. De håller på att kolla gyn nu eftersom jag var där fler gånger förra våren då vi gjorde första IVF-försöket.Grätchen skrev 2011-03-10 02:11:14 följande:Jag skulle ha rivit upp himmel och jord om jag vore 100% säker på att jag fick klamydia av någon/något annat än min partner.
Vilka har begärt utredning då? Din gyn?
Jag vet inte hur upprörd jag orkar bli för något som ingen av oss kan rå för och som vi förmodligen aldrig kommer att få svar på. Vi har som sagt avr lämnat det bakom oss. -
Nej, förmodligen kommer du inte att hitta någon. Som sagt var så är vi gärna de första, det gör ingenting.Silje02 skrev 2011-03-10 02:13:20 följande:Kan ju faktiskt göra en sanbbsökning på klamydia (har ju lov till det där jag jobbar) och se hur många som inte fått det av sex.... Borde ju inte bli så många.... -
Nej, eftersom vi inte varit med någon annan än varandra.Silje02 skrev 2011-03-10 02:14:59 följande:Svaret kommer att bli att någon av er har haft en sexpartner med klamydia. -
I will!Grätchen skrev 2011-03-10 02:17:26 följande:Ok. Håll oss underrättade
Förmodligen kommer utredningen visa att smittan inte går att spåra från någonstans och då tror ni att era teorier är bekräftade. Grattis i förskott
Vi kan aldrig bevisa att vi inte varit med någon annan men vi vet det, så är det. -
Jasså, låt höra?!Silje02 skrev 2011-03-10 02:22:25 följande:Nu vet jag sanningen om dig och din sk "klamydia" -
Nehepp, nu dog visst tråden. Godnatt alla
-
mamita64: Du får tro precis vad du vill. Jag vet inte var jag fått min smitta från men jag vet att ingen av oss varit med någon annan, så är det. Tråkigt med din historia.
-
Du bevisar egentligen ingenting emd din historia, den är bara tragisk.mamita64 skrev 2011-03-10 03:13:06 följande:Ah den är gammal som gatan
Jag ville bara visa på att man faktiskt kan lita till 100% på en person, det gjorde jag under 7 hela år
Aldrig aldrig skulle han vara med någon annan.
Han kunde åka vart som helst och sova borta på nätterna, gå ut på krogen och aldir trodde jag att han skulle vara med någon annan. Aldrig under dessa sju första år var jag svartsjuk.
Sen förstod jag.
Han har gjort samma sak mot andra efteråt, ingen av dem har trott att han var med någon annan än just de
Som jag skrev ovan. Om någon läkare misstänkte att två person hade blivit smittad av klamydia på ett annat sätt än genom sex, och verkligen troddde att detta var möjligt så hade det stått om detta i pressen, varit på nyheterna osv.
Det är ingen läkare från början som misstänkt att jag smittats på ett annat sätt, läkarna som skrev remiss till provtagning osv trodde inte på mig alls. Den första som tog upp om utredning var kuratorn. -
Jag hoppas aldrig ni hamnar i den här situationen själva.
Ärligt talat bryr jag mig inte ett dugg om hur jag fått klamydia, det som spelar roll är att jag och min sambo litar helt och hållet på varandra och vi VET att vi inte har varit med andra, svårare än så är det inte.
Nu lämnar jag tråden för gott, känner att det har blivit för månag påhopp, försökte egentligen bara från början hjälpa TS men nu räcker det. Jag har till skillnad från er, ett liv utanför FL och det är jag väldigt glad över.
Jag är en helt vanlig tjej, sjuksköterska som har det alldeles underbart bra för övrigt. Behöver inte er och tar inte åt mig heller.
Det spelar ingen roll hur länge jag fortsätter skriva, ni kommer ändå säga att klamydia bara smittar genom sex i olika former, det trodde jag också innan jag blev smittad. Ni har er sanning och jag har min och jag vet med 110% säkerhet att min sambo bara varit med mig. Förmodligen får vi aldrig några svar hur smittan kom till oss men det gör ingenting heller.
Kramar till er alla som någon gång haft en partner som varit otrogen, kan bara tänka mig hur hemskt det måste vara!