Vi i Halmstad (ver 6)
Nu har jag oxå hittat hit
Jag tycker synd om dig zazla, jag tycker med att ni allihopa skulle få vara med i TS..
Så, vad har ni alla sysslat med idag då?
Kram Madde
Nu har jag oxå hittat hit
Jag tycker synd om dig zazla, jag tycker med att ni allihopa skulle få vara med i TS..
Så, vad har ni alla sysslat med idag då?
Kram Madde
zazla: Jag hatar allt vad "magiska datum" säger Först skulle ju lille Leo komma den 15 augusti iaf efter sm men den kan man ju aldrig räkna med.. Sen efter ul nr 1 skulle han komma den 13 september, å sen när ulla kollade i sommras skulle han komma den 11 september.. Men icke jag trodde verkligen att han skulle stanna kvar inne i värmen..
Men så blev vi ju igångsatta å han kom den 28..
Det är en himla lång tid utan mens.. Men det kanske man ska vara glad över, men att gå å vänta, för det gör man i slutet är jobbigt, men tänk på all den tid du får med din kille.. Bara ni två.. Mys så mkt ni kan... Det går inte på samma sätt sen..
Å jag tror att det startar för er inatt eller i helgen!
Kram Madde
Hejsan hej!
Hoppas ni alla har en trevlig helg.. Själv ska jag snart ta mig ett varmt bad med lille Leo!
Sen ska väl vi försöka gå å lägga oss i hyffsad tid idag, är sååå trött..
Förresten, idag har jag bakat bullar, såå gott!
Å så fick jag ta hand om tvätten!
Sofia Cronwall - Sofia 21/3, Filip 20/11, BF 7/5 2006 - sofia_cronwall@hotmail.com
Teaspoon 2/2 - Magdalena - Totte 4/2 - Ian 6/10
Gumlan - Maria - Emil 3/7
JewelGirl - Jenny
Zazla - Zalli 22/8 - Bf 2/12 zalli@hotmail.com
Cassiopeja - Maria 3/2 - BF 11/1 leviv@hotmail.com
Maximilius flicka - Ida - Liv 30/10
Blixten - Diddi - Amanda - 7/9
Veronicamy - Veronica - BF: ? - Sebastian 13/2
Trollbarn - Jenny - Elliot 2/9
Olga81 - Olga3/5 - Sofia 9/10 (qrssy@yahoo.se)
Maddissen85 - Madde, Madeleine - Leo 28/9(madeleineelarsson@hotmail.com)
Anna74 - Anna - Karl 28/9
Heffaklumpens mamma - Elisabeth - Linnéa 1/9
Xandra84 - Xandra
Jesster - Jessica - BF 11/7
Maviperi - Jennie 2/5, André 6/9, Bebis 30/11
Frusand - Camilla 4/9, BF 15/3
MammaJ - Jenny 18/7, Daniel 17/7, Leo 18/7, BF 6/6( jennybaby74@hotmail.com)
LoBe - Lotta 13/7
Sydney-Maria 12/11 - BF 18/5
Nu har jag med lagt till min mail eller msn om det är nån som använder sig utav det så är det bara att lägga till mig
Kram kram
maviperi: Leo gillade att ligga vid bröstet mkt i början å ville ligga där även om han sov.. Det blev bättre efter ett tag, men usch vad jobbigt det var de första dagarna..
Men du kan ju alltid glädjas åt att han äter.. Å att det finns mat.. Visst man är låst ett tag, men det kanske är värt det om han känner trygghet och får i sig mat???
Kram Madde
jewel å teaspoon: Jag lägger till er på min msn då
Så idag har vart en lång dag... Kom precis hem från sambons mormor å morfar.. Hans mormor fyllde oxå år idag.. Tydligen en vanlig dag att födas på om man tittar på zazlas släkt med...
Hur har ni andra haft det idag? Jag är så glad att förkylningarna på både mig å Leo snart är helt borta..
Å du zazla: Jag tycker verkligen att det är dags för er nu.. Vill se bilder på er lilla prinsessa!
Kram Madde
zazla: Ja, den 5 är en bra dag.. Å jag kan verkligen hålla med om att det jobbigaste med att gå över är att alla ringer å frågar om det inte är dags snart.. Tillslut blev man jätteless på det å strunta i att svara, men då ringde de ju runt till varandra å kollade.. Varpå telefonen gick varm...
Å de frågar saker som om den lille har kommit än, eller om den kommer snart???
Å det att de ringer varje dag, frågar samma sak varje dag.. öhhh, jo igår med en gång vi la på telefonen fick jag dundervärkar å åkte in med en gång, sedan tod det en timme så va hon ute å så åkte vi tillbaka hem imorse???
Eller vad tror de kära släktingarna??
Kram
Jo, det är klart att man ska se det positivt!
Din lilla flicka kanske behöver lite mer tid på sig Som vår lille Leo.. han vägde ju trots allt endast 3805 då han kom 15 dagar över tiden..
MinervaSkugga: Hejsan hej, jag tror att jag pratar för alla! Välkommen!
Kram madde
MinervaSkugga: Då får du följa med på de roliga fikorna... Visserligen har jag bara varit på en.. Men jag kan säga att de är roliga!!!
Zazla: Nä men kan inte veta hur mkt den lilla väger när hon kommer ut! Man vet ju aldrig hur mkt de går upp de sista dagarna, men jag tror inte de går upp så mkt såpass sent i graviditeten, men jag tror att hon tittar ut i veckan...
usch, vad jag börjar bli trött...
Jag är så fikasugen, attans att man var förkyld förra veckan...
Nån som känner för att ta en liten fika i veckan ändå?
trots att nästa ska vara hemma hos blixten... Jag är verkligen superfikasugen
Kram Madde
eftersom alla pratar om fika hela tiden