Inlägg från: Maddissen85 |Visa alla inlägg
  • Maddissen85

Vi i Halmstad (ver 6)

Godkväll på er alla!

Blixten: Stackars lilla tjejen, inte roligt sånt...

LoBe: Hehe, kul att det blev fika för din del med

Nu ska väl vi snart gå å lägga oss å kolla på nån film kanske.. Så mysigt med tv i sovrummet.. Vi köpte en nyligen, ville ha en i julklapp, men vi kunde inte vänta

Får hoppas att många kan komma på fikan nästa vecka, för det är ju roligare om fler kan!

• Maddissen85

zazla: Helt klart att det är amningshjärnan Jag är också så blödig och kan få tårar i ögonen av att bara titta på sitt lilla mirakel...

Ska genast gå å läsa din berättelse!

• Maddissen85

Snyft snyft snyft...

Så fint zazla! Blir riktigt tårögd! Grattis igen till lilla söta Jolie!

• Maddissen85

Oj, här var det dött ikväll...

Lika bra det, för jag har städat hela lägenheten.. Å bakat bullar å lagat mat.. Så nu e jag totalt död...

Ska nu sätta mig å ge lille Leo mat, sen ska jag at mig ett välförtjänt bad...

Kram Madde

• Maddissen85

förresten, Leo var med om en skräckupplevelse idag... Han brukar alltid sova då vi dammsuger, men inte idag.. Å Leo slutade inte gråta förrän dammsugaren var både avstängd och ur hans synvinkel...
    Trodde inte så små brukade reagera på dammsugare redan, men men..
    Stackars liten...

Vad trött jag börjar bli.. Får gå å lägga mig, det är ju en dag imån med...

Kram

• Maddissen85

Snacka om att det var dött här under dagen... Själv fick jag sova till halv tolv iadg.. En trött liten gosse...
    iof så vaknade han å åt vid sju å sen vid nio..Men det är ju inte sååå jobbigt!

Har ni alla gjort idag då?

Cassiopeja, jag gillar verkligen inte bredbandsbolaget, har bara gett oss en massa problem.. Men jag hoppas för er skull att det går fort för dem att ordna allt!

Blixten: Jag håller med om att använda telia, fast vi är ju såpass unga, så vi anväder ju ungdomspriser, vilket är ca. hälften.. Men de missade att koppla om vår telefon när vi flyttade så vi slapp den fasta avgiften mellan juni till nov. de tyckte jag va super..

• Maddissen85

UlrikaPeter: Välkommen! Alltid kul med nya människor.. Det ser ut som om det skulle bli fika nästa vecka, dock på måndagen eller tisdagen, då flest kan då!

huga, idag har jag varit riktigt trött.. Orkar inget alls...
    Vad ska ni hitta på i helgen då? Min pappa kommer ner från gbg å så ska vi kanske köpa lite fler julklappar å sambons mamma fyller år på onsdag så då måste vi ha fixat en födelsedagspresent oxå.. mkt pengar blir det.. Men det är värt det tycker jag Jag tycker det är mysigt att fira jul...

• Maddissen85

Jag röstar på tisdagen.. Men det hade vart trevligt bägge dagarna

Får väl åka in å ta en kaffe imån ändå

Jewel: Jag tror på denna gången.. Men kan du inte göra nåt kul så att tiden går snabbare? Iof, jag hatar att vänta jag med... Fick ju göra det med lilleman..

Jag har iaf. inte fårr sova som jag brukar få göra på nätterna nu i helgen.. Men han har somnat vid 12 å vaknat runt 7-8, så jag ska väl inte klaga, men det är jobbigt då man är van vid något annat...

Snart tror jag att vi ska lägga oss, jag är helt död.. har lite huvudvärk med, men det får man leva med.. Går nog över snart!

• Maddissen85

jewel: Ja denna vecka kommer nog att gå med superfart.. Sambons mamma fyller ju dessutom år på onsdag.. Å då ska man ju hem till henne..
    Å imån blir det nog en sväng till stan iaf. Så man kan göra nåt.. Tiden går ju lååångsamt hemma..

• Maddissen85

Jewel: Om du vill ha sällskap på en prommis, så ställer jag gärna upp Å Leo oxå då! Jo, det är sant att när man sätter sig ner å "väntar" på att nåt ska hända så tar allt så låååååång tid.. Man kan ju jämföra med hur man tyckte det var att vänta på julafton när man var liten... Det tog oxå en himla tid...

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)