Inlägg från: JewelGirl |Visa alla inlägg
  • JewelGirl

Vi i Halmstad (ver 6)

magganhm: Tack tack Grattis själva får man väl lov att säga då . Hur långt har ni hunnit i planerna?

• JewelGirl

magganhm: Ja så långt har väl vi oxå kommit. Iaf rätt överens om datum, plats osv Ring är utvald men kläder är långt ifrån färdigt. Mannen ska ju ha kostym så det är inte konstigheter men jag då Ska inte ha traditionell brudklänning utan ngt annat snyggt. Vi kör på maj, känns som om man bör ha det mesta i ordning för tiden har tendens att rusa ibland

• JewelGirl

Blixten: Ja! Jag behöver hjälp med formulering till kort som ska skickas ut till släkt och vänner. I stil med "Nu gifter vi oss!" och sen lite "nu knyter vi våra band" eller nåt sånt. XX maj 2006 i Halmstad. hahaha... kan du knåpa ihop ngt? (eller ngn annan för del delen) Har idén till kortet men texten trasslar. En fin dikt oxå tack

• JewelGirl

Blixten: Ja! Jag behöver hjälp med formulering till kort som ska skickas ut till släkt och vänner. I stil med "Nu gifter vi oss!" och sen lite "nu knyter vi våra band" eller nåt sånt. XX maj 2006 i Halmstad. hahaha... kan du knåpa ihop ngt? (eller ngn annan för del delen) Har idén till kortet men texten trasslar. En fin dikt oxå tack

• JewelGirl

maddisen: det är lugnt kollade ju bara intresse... får väl ta mannen istället

• JewelGirl

Blixten: Det är en borgerlig vigsel UTAN släkt och vänner Vill bara skicka ut kort som typ förvarning att nu händer det Ska göra korten själva.

• JewelGirl

Blixten: Man spårar ju ur lite i sitt tänkande på kortutseende så en av idéerna blev ett blankt A4 med utklippta bokstäver "Nu gifter vi oss! Lösen(gåvor) skickas till xxxxx 00 senast den xx maj 2006". Inget annat Mest för att reta mormor som i början tyckte att Tommy "rövade bort" mig

• JewelGirl

Blixten: Fest eller middag blir när vi reser upp på besök. Vill inte ha släkten samlad bara för att det blir påklistrade miner och låtsasglädje när några inte kan slappna av i varandras närhet av olika anledning. Tex skulle jag aldrig begära av min pappa att närvara när min styvfar kommer av respekt att han har valt att inte vilja träffa honom. Finns fler sådana exemplar.

• JewelGirl

Ella Karamella: Välkommen hit! Och kika gärna på mitt krypin för att se vem jag är Kortfattat är jag den med trögast ägg härinne

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)