Inlägg från: JewelGirl |Visa alla inlägg
  • JewelGirl

Vi i Halmstad (ver 6)

Är det på övre plan vi ska vara på Åhlens? Jag vet inte hur det ser ut däruppe för jag har inte varit där tidigare.

• JewelGirl

Minns inte om jag redan berättat det, i annat fall så är det värt att säga igen
    men vi ska GIFTA OSS i vår/sommar! Vi började spåna lite smått förra året.
    Mannen vill ta det redan i vår bestämde han sig för :-O haha... Det blir borgerligt så inget stort och utan en massa planerande. Enkelt men minnesvärt
    Om inte detta får en att fundera på annat är strejkande äggstockar så vet jag inte vad

• JewelGirl

snuttiz: imorgon på åhlens ovanvåning kl 15.

• JewelGirl

Tack tack Det ska bli superskoj.. har ju tänkt gifta mig ngn gång men det har inte kännts aktuellt förrän nu. Har ju trots allt varit tillsammans i över 4 år så det är väl dags att börja fundera på att slå sina påsar ihop

• JewelGirl

Jag får dessvärre backa oxå... fick alldeles för mkt att göra helt plötsligt :-O samt att jag har fått sån värk i magen mensen är ju över så vad sjutton är det?!
    Får ta fika en annan gång istället

• JewelGirl

Oj oj... börjar få fart i bröllopförberedelserna nu Ring är utvald, nästan iaf... ska känna efter lite om det är den vi vill ha . Vigselförättaren är ringd, ska bara sätta datum. 4 maj låter bra eller hur? ingen särskild anledning till det datumet just men löste bröllopsnattfrågan med en helg i köpenhamn fre-lör(ev sön) som en minibröllopsresa tills vi har råd med ngt häftigare. Korten vi ska skicka ut har jag idé på. Ska bara göra ett testkort innan. Är ju ingen inbjudan utan mer "nu gifter vi oss" och därmed basta

Nu är det bara vigselplats och inköp av kläder. Mannens är ju redan klar. Hur svårt är det att köpa en kostym liksom? Jag vet inte alls vad jag vill ha
    Och var gifta sig? På rådhuset eller utomhus, men var?

Jo! Fotograf oxå... Någon att rekommendera? Fota i studio före/efter eller be fotografen komma till vigseln? Kanske kostar massor...

Är det ngt mer jag glömt till en enkel, borgerlig vigsel? *hmm*

(tänker på annat än äggisar )

• JewelGirl

zazla: Ja! Ta med din bok att visa vid nästa fika...

• JewelGirl

FIKA!

Mån: Maddissen85
    Tis: Maddissen85, TeaSpoon (innan 13.30), JewelGirl
    Ons:Maddissen85, TeaSpoon (innan 13.30). JewelGirl
    Tors: Maddissen85, TeaSpoon, JewelGirl
    Fre: Maddissen85, TeaSpoon

• JewelGirl

Maddisen: Tid för promenad imorgon? Behöver trötta ut Eddie Ska till gbg på söndagen för utställning, var där idag oxå men det är mer kvar. Lovar inget men förmodligen behövs det en långpromenad imorgon, tänkte bara kolla intresset

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)