Inlägg från: JewelGirl |Visa alla inlägg
  • JewelGirl

Vi i Halmstad (ver 6)

För min del så blir em bäst för fikat, tror jag nog.

Puh... nu är helgens tävlingar förbi. Både i fredags och idag var vi i Göteborg och visade upp oss 2:a pris båda gångerna. Bra kritik som jag är nöjd med. Två fina rosetter att sätta på väggen Nu sover iaf Eddie, helt utmattad

zazla: träffade oxå på din man idag på hundutställningen i Göteborg. Frågade om du oxå fanns där men du var tydligen bortrest.

• JewelGirl

zazla: haha, det beror ju på att han var där på söndagen när det nästan var uteslutet små hundar Han får kolla programmet bättre innan nästa gång så man åker dom dagar det är "rätt sorts" hundar .

• JewelGirl

LoBe: Jo det är riktigt. Kan ta med mig den boken på torsdag om jag inte blivit senil och glömmer den Hur som helst så är den intressant på det viset att man känner igen sig i listorna vad man bör äta och inte bör äta. Menar att står det att en viss sak är dålig så kanske man känner igen det på det viset att man brukar få magknip av just den produkten fastän smakmässigt så är det gott. Kul att bläddra i åtminstone. Tar den med en nypa salt men visst, jag mår bättre och är mindre svullen i magen om jag undviker vissa saker i för stora mängder. Och med bättre kost så mår ju kroppen bättre.

• JewelGirl

Anna: Vet du om den artikeln finns på nätet? Försökte hittade den men misslyckades. Har inte Hp som prenumeration längre och deras hemsida är ju i kassaste laget när det gäller uppdateringar

• JewelGirl

Ska sannerligen bli trevligt med fika imorgon

Plockar fram fikalistan. Tror att den är den rätta.

Tors: Maddissen85, TeaSpoon, JewelGirl, lilla grodan, blixten, magganhm (efter 13.30) Heffaklumpens mamma (+kompis), Maviperi, UlrikaPeter (efter 13.00), Frusand, Max F

• JewelGirl
    satans halka! Gjorde en klassisk vurpa ute på parkeringen nyligen. Satans så ont! Kommer få ett maffigt blåmärke. Och kläderna då..! Rakt i tvätten så klart. Tvättade på morgonen men får gå en runda igen.

/öm
  • JewelGirl

MammaJ: Jadå Det ska mer till än en halkning innan jag blir hemma . Inga handleder eller armar som är av åtminstone. Lyckades med nöd och näppe undvika att dunka huvudet i en bil som stod bredvid. Det hade ju knappast gjort saken bättre

• JewelGirl

Teaspoon: Superbra idé med en separat lista sådär!
    Du kan lägga till 17/8 som födelsedag på mig oxå

• JewelGirl

moimukulatt: ja det stämmer... ska ju gifta mig snart (maj)

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)