Inlägg från: JewelGirl |Visa alla inlägg
  • JewelGirl

Vi i Halmstad (ver 6)

Fika v 4:
    Måndag: Blixten (innan 12),Max F, Maviperi, LoBe, TeaSpoon (måste åka hem 13.30)
    Tisdag: Blixten, Max F, Maviperi, LoBe, JewelGirl
    Onsdag: Blixten, Max F, Maviperi, LoBe, Zazla, TeaSpoon (måste åka hem 13.30), JewelGirl
    Torsdag: Blixten (efter 12), Max F, Maviperi, LoBe, Zazla, TeaSpoon
    Fredag: Blixten, Max F, Maviperi, Zazla, TeaSpoon

• JewelGirl

MammaJ: hahaha... tyckte väl att du kändes bekant Du får ursäkta att jag inte kände igen dig men jag pratar med så många på demos och har flera som känner igen mig och hejjar som om jag vore en nära bekant så därför la jag inte större notis vid den mer än vanligt glada hälsningen man fick Men nu när du tillkännagivit dig så slipper jag grubbla mer på vem det var som var så glad över en liten bit pizza

• JewelGirl

BLixten: För sent Hade tänkt ev att ha dom testerna till denna omgång och jag bör ha äl nu eller när som helst. Fast man kan egentligen inte veta eftersom det inte finns några tabletter som styr och Gud vet hur den cykeln behagar bete sig på naturlig väg så att säga Men tack ändå. Tror jag hoppar över dom åtminstone denna gång.

• JewelGirl

För min del röstar jag på onsdagen... torsdagen jobbar jag

• JewelGirl

Spännande....! Tog blodprov idag (igen) och får svar kring tisdag om jag hade äl eller inte denna omgång utan mediciner. Min tveksamhet börjar avta... kanske... kanske att äggen fattade vad de skulle göra

Välkommen hem lilla Eira! Så söt hon är....

• JewelGirl

Maddisen: Gör ju inget vul denna gång så jag vet inte alls vad som händer därinne Det är ju två moment dom ska klara av. Mogna OCH släppa. Är det för mkt begärt?

• JewelGirl

Maddisen: Det visar sig om ett par veckor om cykeln blir som den varit hittills Väntar spänt!

• JewelGirl

haha... nu kan jag inte på onsdagen längre Det är ju typiskt. Får ta bort min röst på onsdagen för nu kvittar det för min del vilket det blir

• JewelGirl

Låter bra det maviperi

Det kommer väl en fika nästa vecka om jag känner alla rätt... Det verkar ju vara rätt populärt

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)