Vi i Halmstad (ver 6)
Blixten: USCH! Tur att det gick bra ändå.
Jag har iaf inget emot att bilder läggs upp.
Fikat tycker jag var lyckat, alla fick ju plats på ett bra sätt. Gör vi gärna om
Blixten: USCH! Tur att det gick bra ändå.
Jag har iaf inget emot att bilder läggs upp.
Fikat tycker jag var lyckat, alla fick ju plats på ett bra sätt. Gör vi gärna om
Blixten: Ja det är ju lite lurigt när barnet kan verka så stillsam och bara observera men helt plötsligt få för sig att kränga till Nu vet du ju ännu ett tillfälle att passa sig för. Tur att det gick bra iaf, hon mår väl bra nu?
Fint....! Inatt skramlade elementen till. Jag märkte inte den ganska ljudliga händelsen men sambon var uppe och kollade utan att hitta något. Nu på morgonen var alla element kalla. Utan värme helt. Askallt på golvet kan jag tillägga Tänkte att det var bäst att ringa och höra med jouren vad som hänt, att vänta ut det hela till måndag kändes som ett mindre bra alternativ
Blir lite kyligt då. Hur som helst så visste dom om problemet sen tidigt imorse och var på väg att laga det hela. Alla höghus på a-ringen om inte andra oxå var utan värme MEN bara toppvåningarna!
Toppen!
A ja.. nu står iaf en man i vardagsrummet och luftar ett element så hopp finns
Rättelse Bara vår huslänga är utan värme på toppvåningen. En pump hade slutat fungera att få ut värme... Skönt
*uttråkad*
Jobbigt det är att vänta på BIM... Under äl är man ju iaf sysselsatt
13, snart 12 dagar kvar till Nyårsafton och förhoppningvis ingen mens. Får köpa en flaska riktig champagne och en alkoholfri så man är garderad
Men att vänta är inte riktigt min starka sida. Saker och ting ska hända NU och inte sen
Maddisen: Jo denna vecka gå nog undan... har julstädning, julklappsinköp mm att göra... men ändå
Maddisen: Ja nog finns det att göra i veckan.. det var bara nu idag som det kändes piss när man satte sig ner för att ta det lugnt och hinner känna efter hur kasst det är att vänta Imorgon har jag lite ärenden att göra samt att jag ska ner till Östra stranden med hunden för prommis. Det var så gott idag.
Maddisen: Ja tack gärna... imorgon em?
Nä det var väl inte så länge sen man var liten men att vänta kommer nog aldrig att vara lätt.
*seger* var nere på 74 kg på vågen.. visserligen 74.7 men den visade 74 för första gången!
Bara liiite till (0.2kg) sen är mitt elfte kilo no more *glad*
Ska på långpromenad idag med Maddisen så det är nog snart avklarat
Maddisen: Håller med om att den är lagom lång och jag frös i varje fall inte Men sen när vi kommit hem så började det ju snöa mer intensivt och det hade nog blivit kallt. Men gör gärna om det. Det roliga var att sist jag gick just den rundan var i början av sommaren. Det var mkt jobbigare då, inte pga värmen utan extra kilon jag hade. Nu kunde jag med lätthet gå den svängen
*glad*
Imorgon måste jag dock vara hemma. Lillkatten ska kastreras och måste passa honom när han sover narkosen av sig.
Eddie är i varje fall däckad nu