Inlägg från: Heffaklumpens mamma |Visa alla inlägg
  • Heffaklumpens mamma

Vi i Halmstad (ver 6)

Va kul att höra hur alla hamnade här i Halmstad Själv är jag ju en av de få som är härifrån...å aldrig kom härifrån heller

Maddissen: Håller med Blixten: "friskt vågat, hälften vunnet" Häftigt tycker ja!! Å jag som tyckte att jag å sambon var relativt snabbt på det ändå, men vi träffades ju redan hösten 2002..så i din tideräkning är vi ju gamla i gemet

Blixten: Lyxnätter!!!! Sådana nätter har vi ibland...dögött! Men jag måste ju erkänna att de nätterna blir fler å fler så nog går det åt rätt håll i alla fall. Får oxå upp å stoppa i nappen några gånger, men det funkar ju....för det mesta i alla fall

Fikat imorgon hinner ja som sagt inte, men på torsdag!! Är det sagt någon tid??

Tips förresten: Form Friskvård har numera Mamma/barn pilates på tisdagar kl 10, som vi ska testa imorgon. Är det några andra här som tränar på Form eller är sugna så kolla upp det.. Ska meddela vad jag tyckte om det sen

• Heffaklumpens mamma

Hej alla

Här har vi fullt upp hela veckan...som cassiopeja sa, har man inget att göra så skaffar man sig nått att göra, men jag har i alla fall inga busiga katter eller 2-åringar som ställer till det

Mamma/Barn pilates var mysigt kan jag meddela, men så intensiv träning var det kanske inte, kan ju bero på att lilla pockade på uppmärksamhet då å då Tråkigt att ligga på golvet utan underhållning ju. Som tur var skulle man inte hålla på att lyfta å bära de små så mkt, hade blivit tungt då Så de små låg mest å mysa å kolla på.
    Idag var ja oxå å träna å lämnade lillan på miniklubben å det gick så bra så...*stolt*

Har precis som Blixten varit inne i stan flera dar i rad så jag får se med fikat imorgon, det beror på vad vi orkar me. Men om vi nu kikar in vad är det för tid som gäller då?? Fm eller em, måste ha lite koll om jag ska kunna tajma bussar å så.

Nu ska vi ha badstund...lillan ligger å fullkomligt tjuter av skratt på skötbordet...det är något speciellt med pappa/dotter här Såååå himla mysigt så..ska in å kika hur han gör *hehe*

• Heffaklumpens mamma

Hej alla

Hoppas er natt har varit bättre än min..Linnéa har vaknat ca en gång i timmen...hon verkar drömma mardrömmar, kan de göra det så tidigt?? Mkt intryck att bearbeta kanske? Hur som helst är vi en anings trötta idag...eller ja är i alla fall, Linnéa verkar det inte gå någon nöd på Vi hoppar fikat idag för jag måste bara passa på att sova om jag får nått tillfälle *sorry* Tack för erbjudandet annars Teaspoon...vi kanske kan tajma det nästa gång??

Linnéa vände sig tillbaka från mage till rygg, två ggr idag...så nu kanske hon börjar få lite kläm på det med...eller så var det lyckokast...hoppas inte, för frustrationen har varit STOR!!!! Å sen har hon suttit en stund alldeles själv på golvet å lekt...går bra såvida hon inte får syn på nått högt ovanför...eller långt ut på sidan för då tippar hon antingen baklänges eller åt sidan. Men så går det ju när man sitter på en "boll"

• Heffaklumpens mamma

God kväll på er

Har försökt vila upp mig under dan...gått runt här i sunkkläder å lullat hela em men det var skööönt Nu vilar pappa å dotter i sängen så nu har jag lite egentid alldeles för mig själv

Bra förslag om fikat Maviperi!!!

FÖR: Maviperi, Zazla, Heffaklumpens mamma

EMOT:

Zazla: Var inne å kikade på bilderna på Leo å Jolie...framtida paret kanske

• Heffaklumpens mamma

Nu blir här ju tokfel...*hihi*

Testar igen...

FÖR: Maviperi, Zazla, Mamma J, Anna, Jewel Girl, Heffaklumpens mamma

EMOT:

Blev det rätt nu??

• Heffaklumpens mamma

I vilket fall var det en bra idé....tur ni är smarta å lite organiserade tjejer

• Heffaklumpens mamma

haha, ja nu är ju alla namn rätt på listan...oavsett ordningen...

• Heffaklumpens mamma

Puss på Jolie från mig!! Hoppas få se henne live snart!!

• Heffaklumpens mamma

Det blir helförvirrat här när alla är som tokiga vid tangentbordet...knappt man hänger me

• Heffaklumpens mamma

Teaspoon: Jaha när ett utvecklingssprång är förbi kastas man in i nästa Varför dela upp det i perioder?!? Mycket enklare att konstatera att från det barnet föds fram till det fyller 13-14 har de ett konstant utvecklingssprång, därefeter bestämmer de sig plötsligt för att sova i dagarna i ända, fram tills de vaknar upp framåt 20-årsålderna...å plötsligt försvinner ur boet
    Vad härligt det är med barn

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)