Vi i Halmstad (ver 6)
Jaaaaa, jag vill också ha bra mammakläder-sidor... Tjoohooo, äntligen kanske man kan få se anständig ut!!!!
Jaaaaa, jag vill också ha bra mammakläder-sidor... Tjoohooo, äntligen kanske man kan få se anständig ut!!!!
Jag hoppas ni hade en mysig fika i alla fall. Var på vippen att hinna, men det drog ut på tiden på jobbet, och sedan var det hämtning på dagis... Men jag tar igen det... jag looooovar!!!!
Ojojoj, vad spännande.... *skuttar upp och ner* Jag ska hålla utkik på webbisarna, Zazla. Jag tror hon är här innan midnatt!!!!
Cassiopeja; Hur går det att jobba kvällar?? Hur länge jobbar du då?? Hmm... vecka 36, det närmar sig för dig med. Inte långt kvar...
Alltså, detta är så fantastiskt spännande, att få vara med när du kommit igång.... som att vara där ju... När du inte ger inlägg längre, kommer det bli uppståndelse här i tråden. Vi följer dig alla nu!!!!
Hahaha.... Nä, men detta har ni ju väntata in i "evighet" nu!!!! Min svärmor var likadan, hon ringde till mitt rum på BB-röd, när de satt igång mig, och jag bad henne sluta ringa eftersom jag ju stod i duschen och verkligen hade ont... 10 minuter senare ringde hon igen...
Ja, jag kan förstå att det är spännande för dem att hålla sig uppdaterade, men hur kapabel är man att prata mitt under det arbete man håller på med. Mannen kan ju snacka, men han har ju också annat han vill ha sin koncentration på. Ja, de mammorna, de mammorna. Blir vi likadana???? *funderar*
Zazla; ser du att så gott som alla är online??? *undrar varför...* hahaha...
Sofia; Män beters ig ibland som de mest själviska idioter som finns, och det är nog så någonstans att de fortfarande sätter sig själva i fokus... De kan inte för sitt liv sätta sig in i den värld vi lever i. Det skulle aldrig falle dem in att dammsuga och plocka undan, när de har feber, eller städa duschen när de ändå står där och låter balsamet verka. De skulle aldrig Bädda rent i sängarna under tiden man steker pannkakor, eller passa på att vika tvätt i reklamen till ett tv-program...
Varför?? Jo, för att det inte faller smidigt in i deras schema... Samma medbarnen tror jag. De bara förutsätter att vi finns där och tar hand om det... Det nte han gör idag, det blir gjort av oss i morgon liksom... Någonstans är det nog så i och för sig. Men det hör inte hit. De ska inte sätta sig på tvären, bara för att sätta sig på tvären!!!! Pålägget på en smörgåstårta kan OMÖJLIGT ha en avgörande betydelse i hans fortsatta liv!!!! Nä, stå på dig, vi finns här och står på din sida!!!!
Zazla; Jag vill tacka dig för att du låter oss följa med så här... Så in i bombens spännande... Hoppas jag har sinnesnärvaro att skriva när jag befinner mig där du är nu, om sisådär 25 veckor
Tack igen...