Vi i Halmstad (ver 6)
Maviperi och madde: Jag vill gå, jag vill gå! Jag kände ju mig helt hurtig efter igår
Nä nu får jag lita mig från datorn och stoppa i mig någon slags mat för det har jag missat idag.... Och Jolie bara sover och sover...
Maviperi och madde: Jag vill gå, jag vill gå! Jag kände ju mig helt hurtig efter igår
Nä nu får jag lita mig från datorn och stoppa i mig någon slags mat för det har jag missat idag.... Och Jolie bara sover och sover...
Maximus: Jag tänkte också gå härifrån så vi kan väl mötas någonstans vid sjön? Jag vet inte exakt var du bor bara.
Jag har fått se Eira idag !!
Något inpackad i vagnen med dock så söt
Maximus: Jaha ojdå, haha... Är det den som är mitt i vägen liksom? MEn jag har ju lite koll, det är ju den efter Tynavägen.
Olga: Vill du också gå eller tar du bussen? Vi träffas 13.00 vid nyvångens busshållplats om du vill gå med oss
Blixten: Vad har jag nu missat? Vem är Fredrik?!
Jag tänkte förresten börja gå till Kyrkis med Jolie i Vallås kyrka. Tänkte det kunde vara kul att sitta där och sjunga
Om inte annat så för hennnes skull iallafall
Är det någon som hört om det ska vara bra där? Eller nån som är intresserad av att hänga på?
MrsNash: Mvc finns på brogatan i samma hus som Lindex och allt det där. telefonnummer är 146070.
Teaspoon: Aha! Haha...
Olga: Skoj! Då ses vi
Men, vad tankspridd jag är, jag glömde anledningen till att jag loggade in
Har ni tv3, Ztv och viasatsport just nu? Det är bara svart här och mitt älskade cityakuten börjar klockan 12 på trean
Är det bara oss som det strular för eller är det hela halmstad/sverige?
okej, det är väl vårt hus det är fel på då
jag får väl vara utan cityakuten idag då... Jag får väl sova istället
mammaj: okej vad drygt... Har ni dvd-spelare så kan vi nog fixa hela serien
Lycka till idag vi håller tummarna! Jag ska ringa kyrkis och intresseanmäla då, det låter bra
Vi ses på fikat idag allihoooopa!
MammaJ: Nä men det är lätt att fixa
Tack för fika och promenad idag
Trevligt som vanligt. Jag la upp två bilder på Jolie och Leo i mitt galleri, de var så söta
Nu ska jag bara vänta på min kära man så att jag kan få hoppa in i duschen!!! En och en halv timme kvar, så jag får sitta här och känna mig lite sunkig ett tag till.
FÖR: Maviperi, Zazla
EMOT:
Jättebra idé
Maviperi: Jaha, han kan vara trevlig bara han vill
Var du på hans jobb eller? Fick du några bra råd hur man håller fiskarna levande då?
Heffaklumpens mamma: Haha eller hur, det skulle ju vara skoj att spara bilderna OM det nu skulle bli så i framtiden
Alltid lika smidigt med listor när alla är online ser jag
Men uppenbart verkar folk vara FÖR
Maviperi: Jo det var nog han du pratade med då för han är enda killen som jobbar där idag
Jag frågade lite snabbt när jag pratade med honom nyss och han sa att du skulle ta med dig lite vatten från akvariet i en burk så kunde han mäta nått grejs och se om det är nån obalans i akvariet. Så gör det om du går dit