Inlägg från: zazla |Visa alla inlägg
  • zazla

Vi i Halmstad (ver 6)

Maviperi: Tack Var vi hittar grejer på nätet ska man väl inte prata högt om egentligen men vi är med i en grej som är slutet så man får inte bjuda in utomstående. Men är det nån grej sådär så går det väl att fixa och prison break vet jag finns Men andra som tankar använder väl kazaa och DC ++ och sånt om jag inte är helt ute och cyklar?

• zazla

MAviperi: Jo jag vet, det är helt sjukt egentligen att det går att göra så. Så sne man hade blivit om någon bara snodde grejer från en liksom. Fast det är ju inte så att filmbolagen/artisterna/skivbolagen osv inte badar i pengar ändå liksom. Fast det kanske är en principsak... Jag är lite kluven i frågan om man säger så

Jag vet att det finns ställen där man kan betala nånting och tanka hem men jag vet inte vad det heter... Vet att jag såg reklam för det på aftonbladets hemsida för ett tag sedan men nu kommer jag inte ihåg vad det heter...

• zazla

Haha jag tyckte det var lite kul Vad man kan göra med photoshop liksom. Man ska nog inte tro för mycket på bilder i tidningar och sånt

• zazla

Jag vaknade för en timme sen Nu ska vi snart traska upp på eurostop och kolla lite på bokrean på coop Och köpa ett par byxor till Jolie. Jag köpte ett par i storlek 62 i förrgår men jag gillar dem så mycket att jag måste köpa i 68 också så att hon kan ha dem längre Attans att de ska växa ur kläder man gillar...

Hihi förresten, Andreas jobbar ju 75% på zoobutiken men nu har han fått jobb på Chilli också så att han kommer upp i heltid Jippie, rabatt på Chilli

• zazla

Starta du en ny tråd blixten Du kanske kan ha med teaspoons läng i trådstarten också? Då uppdateras den ju så att den stämmer hela tiden också Ett förslag bara

Runt halsen och runt magen där den är som störst var det jag var ute efter Tack ska du ha

Maviperi: Prison break finns men det är ingen text på den så du får avgöra om du vill ha den ändå

• zazla

Maviperi: Jo jag vet, det är lite trist... Men det verkar som att det bara blir en gång i veckan eller så. Och nu har de ändrat hans schema på zoobutiken så att han inte jobbar 8 dagar och är ledig 8 sen utan nu är det lite mera hoppigt vilket vi tycker om Ska sätta honom på att fixa skivorna när han kommer hem sen Får se hur mycket fika jag hinner på tisdag, ska nämligen på läkarbesöket med Jolie klockan 13 och man vet aldrig hur mycket folk det är där. Hinner jag så kommer jag och då tar jag med skivorna då också

Jag lägger till Jolie också för säkerhets skull

Sofia Cronwall - Sofia 21/3, Filip 20/11, BF 7/5 2006
    Teaspoon 2/2 - Magdalena - Totte 4/2 - Ian 6/10
    Gumlan - Maria - Emil 3/7
    JewelGirl - Jenny
    Zazla - Zalli 22/8 - Jolie 9/12
    Cassiopeja - Maria 3/2 - BF 11/1
    Maximilius flicka - Ida - Liv 30/10
    Blixten - Diddi - Amanda - 7/9
    Veronicamy - Veronica - BF: ? - Sebastian 13/2
    Trollbarn - Jenny - Elliot 2/9
    Olga81 - Olga3/5 - Sofia 9/10
    Maddissen85 - Madde, Madeleine - Leo 28/9
    Anna74 - Anna - Karl 28/9
    Heffaklumpens mamma - Elisabeth -
    Xandra84 - Xandra
    Jesster - Jessica - BF 11/7
    Maviperi - Jennie 2/5, André 6/9, Aston 30/11
    Frusand - Camilla 4/9, BF 15/3
    MammaJ - Jenny 18/7, Daniel 17/7, Leo 18/7, BF 6/6

• zazla

Blixten: Det kanske är en idé... Alla är ju i lite olika stadier i den här tråden så allmänna forumet känns ganska passande

Grattis Madde Nu saknar vi bara dig på fikorna Är du frisk snart eller?

• zazla

Hon UlrikaPeter kanske ska vara med också eller?

Är det kanske inte bättre att bara länka till Teaspoons sida istället för att ha listan där? Så uppdateras den ju hela tiden tänkte jag...

• zazla

Blixten: Tack! Ska notera det och ha som ungefärlig mall när vi börjar snickra på dopklänningen

Härligt Madde Nu börjar jag känna mig sjuk dock Jag hoppas på att det är för att jag är extremt trött idag... Ska slänga mig i sängen snart och kolla på film

• zazla

Grattis till bajsningen Eira

LoBe: Indianer i fortet!? Jo jag fattar vad det betyder men jag förstår inte riktigt logiken... Hoppas att hinten nådde fram till pojkvännen bara

• zazla

Heffa: Har ett svagt minne av att Maximus beklagade sig över nån syndaflod...Stackars er... Själv har jag sluppit det än så länge, Hur länge brukar man få vänta?

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)