Inlägg från: Sofia Cronwall |Visa alla inlägg
  • Sofia Cronwall

Vi i Halmstad (ver 6)

Blixten: Är det ok OM jag skulle vara lite tidig? ska hämta filip på dagis vid 12.15 och då känns det inte lönt att köra hem emellan.. det handlar kanske om max en kvart eller något.

Teaspoon: egentligen så skulle vi ju kört ihop du och jag för jag vet ju bara hur du ser ut.. jag kommer ju se ut som ett stort fån.

Jo ska vi ha med stolar till barnen? de lite större alltså?

• Sofia Cronwall

Jag tar med min stol om utifall att han får för sig att sitta i den... nu vill ha absolut inte sitta i den.. jag tar med mig den om jag kommer ihåg.

Blixten: Jag ska ju hitta också så jag e säkert framme vid 13.. jag och mitt lokalsinne, haha.

• Sofia Cronwall

Hej igen!! Ska bara berätta att Filip varit i slagsmål på dagis eller rättare sagt han var offret... han gjorde inte en fluga förnär... e han genomsnäll eller? Fick reda på att en av flickorna tagit en leksak och drämt i ansiktet på filip så det började blöda.

Så han kommer se lite rolig ut imorgon, hihi!!

Just nu sover han, men jag funderar på om jag ska åka och handla lite fika när han vaknat så har jag det gjort..

• Sofia Cronwall

TeaSpoon: Det hade ju varit kanon om vi kunde åka med er... OM det går bra... va bra att ni har extra barnstol, men vi åker gärna med om det e ok. jag ska bara hämta filip på dagis vid 12.15 så jag e väl hemma senast 12.30.

Jag bor på oskarströmsvägen den som går i genom hela sennan så jag kan ju stå utanför om inte annat.

Du får ju säga hur mycket bensinpengar du vill ha så får du dem den 20:de om det går bra...?? annars kanske jag kan fjäska lite för maken ikväll så får jag lite av honom.

• Sofia Cronwall

Åhh jag blev sugen till 1000 att åka till stan, Maxi eller nåt och kolla vad de har för gottis att ta med imorgon..

TeaSpoon: Jag mailar över mitt mobilnummer till dig så kan du ju ringa imorgon eller nåt OM jag inte skulle vara hemma. kan ju även ta mitt hemnr så kan du nå mig i vilket fall som helst.

• Sofia Cronwall

Nu har jag varit och handlat. Det blev Noblesse som Blixten föreslog... räcker det med 2 förpackningar?

Köpte även gräddbullar och choklad till filip...

Nu gäller det ju bara för lilla mig att komma ihåg det också, jaja... Kom ihåg att hämta mig imorgon då TeaSpoon kan för övrigt säga att jag bor väldans nära snickerifabriken mot oskarström till om det säger dig något. ljusblått hus med en skabbig trädgård som ska fixas till nästa år.

• Sofia Cronwall

jag e oxå här... har inget att göra fast jag borde gå och sova...

• Sofia Cronwall

Hej hej allihopa! I natt har jag inte sovit mycket... somnade ordentligt vid 5 och så ringde klockan 7, jippi INTE ALLS. men dock gick vi inte upp förrän 8.15 och filip skulle vara på dagis 8.30. vi var där kvart i 9 eller nåt men men.

Ska ringa min syster och mamma nu snart... hon ska komma och lämna jultidningarna vi beställt. men det ser ut som ett bombnedslag här och jag orkar inte städa nu när man bara sovit två timmar oavbrutet. Funderar även starkt på att ta mig ett varmt bad innan jag hämtar filip, annars blir det bara en varm dusch!

Det ska bli jätteskoj att träffa er idag, du hade bilbarnstol som filip kunde låna va, Teaspoon?

• Sofia Cronwall

hej igen!!
    Nu e jag hemma från mamma igen, ska upp och ta en snabbdusch nu och sedan hämta filip. sen kommer teaspoon och hämtar oss så då bär det av till stan.

Usch vad jag e slarvig idag, har inte ätit frukost och hinner nog inte äta lunch heller... får se om jag får i mig en macka iallafall.

syns snart!!

• Sofia Cronwall

Zazla: Ja jo, har ju inte varit med tidigare... Nästa gång får banne mig huliganen vara hemma med pappa om han e ledig.... e så nervös när han e med att han ska pajja något...

Blixten: Vilket otroligt snyggt hus... lite avis faktiskt

Alla som var med på fikan: Tack för fikan! Det var trevligt och gott

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)