Vi i Halmstad (ver 6)
Oj, raderade jag några från listan för fikat, eller kopierade jag fel lista????? *skäms och tittar under lugg* Inte min mening alls, f´låt, f´låt!!!!!
Oj, raderade jag några från listan för fikat, eller kopierade jag fel lista????? *skäms och tittar under lugg* Inte min mening alls, f´låt, f´låt!!!!!
Oj, ja, jag hade kopierat en lista som var skriven innan Cassiopeja och Maddissen hade lagt till sig. *känner mig som ett stolpskott!!* Ska inte hända igen, *looooovar*
Jag skrev det "anonyma" inlägget. Fattar inte varför det blev så.... gjorde jag nåt?? *funderar*
Ja, det var en lugn kväll här... Slutar om ca 40 minuter och då skall jag köra raka vägen hem, hoppa in i min mans famn och bara gosa. Sen ska jag sova som en gris... Jag är TRÖTT!!!!
Var duktig i förmiddags. Jag satte upp julgardinerna, (ja, inte förrän nu...) jag torkade ur alla skåp och lådor i köket, dammsög och svabbade ovanvåningen. Strök framför tv;n till doktor Phil och sedan Oprah, tvättade 2 maskiner tvätt, torktumlade dem och vek ihop. Skrev inköpslista för i morgon och läste sagor för lillebror, som är hemma med mig nu, när kyrkisterminen är över. Skönt efteråt, men nu känns det i kroppen minsann.
Måndag: LoBe Heffaklumpens mamma, MammaJ, Cassiopeja (före 14.00), Maddissen, Tesked, Maviperi, Olga
Tisdag: LoBe Heffaklumpens mamma, MammaJ (fm), Cassiopeja(före 16.00), Maddissen, Tesked, Maviperi, Olga
Onsdag: LoBe Heffaklumpens mamma, MammaJ (fm), Cassiopeja (utom 15-15.30 ca då jag är hos BM), Maddissen(Helst innan 16), Maviperi
Torsdag: LoBe Heffaklumpens mamma, MammaJ (fm), Cassiopeja , Maddissen, Maviperi, Olga
Måste krångla med listan igen... På tisdag är det möte på jobbet, och på onsdag är det julavslutning i skolan för äldste grabben, sorry, men MÅNDAG är ju en himla trevlig dag, eller hur, hahaha...
Det är inte förrän man är utan telefon, som det märks hur mycket man behöver den.... Mäkta irriterande. Jobbar bara tre dagar till (tis, ons o tors nästa vecka), sen är det leeeeedigt över jul och nyår.... Guuuud va skönt!!!!
Cassiopeja; Kan tänka mig hur skönt det är att få gå hemma nu och bara ladda upp inför det största som egentligen händer en människa. Jag ser fram emot första veckan i april, som blir MIN sista innan HP. Ja, det är som du säger, det är "ingen återvändo" nu. Kul och spännande. Vi följer gärna första delen av din förossning med, som med Zazla...
Hmmm.... Kanske bra OM jag gjorde de ändringar jag skulle göra också....
Måndag: LoBe Heffaklumpens mamma, MammaJ, Cassiopeja (före 14.00), Maddissen, Tesked, Maviperi, Olga
Tisdag: LoBe Heffaklumpens mamma, Cassiopeja(före 16.00), Maddissen, Tesked, Maviperi, Olga
Onsdag: LoBe Heffaklumpens mamma, Cassiopeja (utom 15-15.30 ca då jag är hos BM), Maddissen(Helst innan 16), Maviperi
Torsdag: LoBe Heffaklumpens mamma, MammaJ (fm), Cassiopeja , Maddissen, Maviperi, Olga
Sådär ja....
Har inte haft tid att läsa denna helgen, fullt upp i verkstaden, vet ni, men jösses vad man får tokläsa ikapp, när man missat en dag eller som jag, två... Ser att ni slutligen valt tisdagen som fikadag.... Synd, för mig, för då har vi möte på jobbet....
Men jag önskar er en underbar fika och hoppas ni fikar för oss som inte kan komma med.
Cassiopeja; Ber om ursäkt om det låter som om vi mördar våra barn just nu, men det är den dagliga brottnings och killningsmatchen grabbarna och deras pappa emellan som sker nu, det är standard precis innan läggdags, men jag hör själv att det är ovanligt högljutt just idag.
Nu är jag också färdig med alla klappar.... Konstigt, jag tyckte jag var ute i sååå god tid i alla fall. Men, så är det alltid, bara en till, ...bara en till....
Jag jobbar i kväll och onsdagkväll och torsdagkväll, sedan går jag hem på julledigt. Kan inte fatta det. Helt otrolig känsla att VETA att ingen ringer in en i jul. Har fått nitlotten i 4 år i rad, nu räcker det. Har tagit mammaledigt i mellandagarna också...
Scrapbooking ser såå kul ut, så det skall jag gå in och titta på enligt de länkar jag hittat här. Spännande. Kankse en hobby att ta upp sedan när man ändå skall gå hemma i väntan på barn...
Fick första riktiga sammandragningen idag. Ingen smärta alls, men så intensiv att jag fick tårar i ögonen. Lite tidigare än de andra två gångerna, men det är väl baraa tt ta. Informera BM den 2 januari på ultraljudet, kanse är bäst.
*skrattar* Känner igen det där. Det är kul att se på, men jag vet hur det är när man verkligen försöker få något gjort. *minns och suckar*