Gott nytt på er alla!!! Inga bebisar i helgen då nej... *tänker på Cassiopeja* Läste du testade positivt 050505, och jag haffar åt mig nästa "speciella" datum 060606 som uträknat BF. Ska på ultraljud i morgon, och det ska bli sååååå spännande. Jag är suuuupernyfiken på vad det är för liten krabat som lurar där inne, flicksa eller pojke, spelar ingen roll, men jag är så otroligt nyfiken, eftersom vi har ett babyrum att inreda... *vill komma igång*
Mannen vill inte veta, och då tar vi inte reda på det, men oj så svårt att låta bli. *hoppas på att nyfikenheten dyker upp på plats för hans del* Flicknamn är i alla fall överrenskommet... "Ella" blir det, pojknamn är verkligen hur jobbigt som helst.
Vi var inte hemma förrän kl 03.15 i natt, och pojkarna var fortfarande uppe. Minstingen var först upp idag, 12.00 prick hörde jag honom sätta på tv:n. 6-åringen var sist 12.45, behagade han komma upp och gnugga sömnen ur ögonen. Det blev en tripp till McD för min del och sen har vi slappat järnet. Så himla skönt, allt dåligt samvete om städning och dylikt är som bortblåst.