2 års present!!!
Hej jag undrar vad era barn ska få/ fick i 2 årspresent!!! Har ingen aning om vad vår tjej ska få? Känns som hon har allt!!
Hej jag undrar vad era barn ska få/ fick i 2 årspresent!!! Har ingen aning om vad vår tjej ska få? Känns som hon har allt!!
En sax och tågbana.
Har ingen aning om vad vi ska köp till vår kille som blir 2 på påsk.Särskilt svårt eftersom mycket redan finns eftersom han har en sorebror..
Inte mer än MAX-böcker. De älskar han! Så det blir det nog ett par av.
Min son fick tågbana, kläder, böcker, leksaksdjur( i plast inte gosedjur).
En jätteroligt spel med en hajkäft där man ska trycka ned en tand i taget och så slårk äften igen slumpmässigt
Ska på tvåårskalas i helgen och har köpt ett Bamsepussel 15 bitar. Det var från tre år men såg roligare ut än tvåårspussel.
Min tjej fyller 2 på söndag!
Har mycket leksaker så vi har önskat oss en matta till hennes rum, tallrikar och en liten lunchbox, vårjacka, solglasögon, en liten skrinda att ha ute och kläder.
Ett litet bord med stolar till hennes rum kanske?
Jag tror att ditt barn skulle uppskatta en ficklampa eller en väska eller påse att samla prylar i. Eller en bil som man kan öppna dörrarna på och stoppa in småsaker i. Eller saker att klä ut sig med hattar och sånt. Eller böcker! Finns en massa gamla klassiker om Emma eller Totte som är jättebra och finns billigt på adlibris!
Sånt gillar mina ungar! :)