• AnnCamilla

2 års present!!!

Hej jag undrar vad era barn ska få/ fick i 2 årspresent!!! Har ingen aning om vad vår tjej ska få? Känns som hon har allt!!

• Svar på tråden 2 års present!!!
  • principessan

En trehjuling, liten studsmatta, villavillekulla eller hoppetossa finns ju i trä med figurer till,

• Skogsmamman

Vi ska köpa en trehjuling till våran dotter när hon fyller 2 år. fyller i april så perfekt månad att börja cykla på =)

• Mijo85

Min dotter fyller  två i morgon, hon kommer att få ett lektält, en trrehjuling, böcker, en postlåda, mina teckningar förvaring,och chili seriens leksakskaffekokare.

• nirakanna2

Vår son ska få Mollybok, leksakskeyboard och/eller barn-CDspelare av oss. Sen vet vi att han kommer få släp till sin bobbycar och antar att han får en del kläder och leksaker.

• principessan

Play-doo lera med tillbehör!

• Ultima

Dottern fick ett ritstativ whiteboard/papper/griffeltavla som hon ritar på jättemycket, fick också ett lektält, duplo, Max-bok, parkeringsgarage med bilar, gunga, docksäng, pussel... allt väldigt uppskattat. Hon fick även jumbo-pärlor och pärlplattor som är jätteroligt och lite spännande att pilla med (under tillsyn!).

• Genuin
    CharlieF skrev 2011-03-08 21:05:58 följande:
    Min son fick tågbana, kläder, böcker, leksaksdjur( i plast inte gosedjur).
    En jätteroligt spel med en hajkäft där man ska trycka ned en tand i taget och så slårk äften igen slumpmässigt

Ska på tvåårskalas i helgen och har köpt ett Bamsepussel 15 bitar. Det var från tre år men såg roligare ut än tvåårspussel.
    Låter som ett kul spel, vad heter det?
  • AnnCamilla
    principessan skrev 2011-03-08 21:32:47 följande:
    En trehjuling, liten studsmatta, villavillekulla eller hoppetossa finns ju i trä med figurer till,
    Hon ska få storasysters trehjuling, det skijer bara 19 månader på dem, liten studsmatta har storasyster med, villa ville kulla har storasyster med som de leker med och figurer  
  • AnnCamilla
    Mijo85 skrev 2011-03-08 21:36:44 följande:
    Min dotter fyller  två i morgon, hon kommer att få ett lektält, en trrehjuling, böcker, en postlåda, mina teckningar förvaring,och chili seriens leksakskaffekokare.
    lektält har tjejerna, sådant i tyg,  storasysters trehjuling får hon, böcker är alltid bra 
  • La Lola

Hedda ska bla få en stor traktor som hon kan leka med utomhus i snön nu o sen ha i sandlådan i sommar.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
Svar på tråden 2 års present!!!