2 års present!!!
Hej jag undrar vad era barn ska få/ fick i 2 årspresent!!! Har ingen aning om vad vår tjej ska få? Känns som hon har allt!!
Hej jag undrar vad era barn ska få/ fick i 2 årspresent!!! Har ingen aning om vad vår tjej ska få? Känns som hon har allt!!
En trehjuling, liten studsmatta, villavillekulla eller hoppetossa finns ju i trä med figurer till,
Vi ska köpa en trehjuling till våran dotter när hon fyller 2 år. fyller i april så perfekt månad att börja cykla på =)
Min dotter fyller två i morgon, hon kommer att få ett lektält, en trrehjuling, böcker, en postlåda, mina teckningar förvaring,och chili seriens leksakskaffekokare.
Vår son ska få Mollybok, leksakskeyboard och/eller barn-CDspelare av oss. Sen vet vi att han kommer få släp till sin bobbycar och antar att han får en del kläder och leksaker.
Play-doo lera med tillbehör!
Dottern fick ett ritstativ whiteboard/papper/griffeltavla som hon ritar på jättemycket, fick också ett lektält, duplo, Max-bok, parkeringsgarage med bilar, gunga, docksäng, pussel... allt väldigt uppskattat. Hon fick även jumbo-pärlor och pärlplattor som är jätteroligt och lite spännande att pilla med (under tillsyn!).
Hedda ska bla få en stor traktor som hon kan leka med utomhus i snön nu o sen ha i sandlådan i sommar.