2 års present!!!
Hej jag undrar vad era barn ska få/ fick i 2 årspresent!!! Har ingen aning om vad vår tjej ska få? Känns som hon har allt!!
Hej jag undrar vad era barn ska få/ fick i 2 årspresent!!! Har ingen aning om vad vår tjej ska få? Känns som hon har allt!!
Spelet heter bara "Shark attack". Och är format som en haj!
Köpt på Booink eller vad det nu heter...
Jag vet, en springcykel. De är väl från två år?
Jag vet, en springcykel. De är väl från två år?
mer tips???
Min son fyller år om 2 veckor och jag har köpt en bobbycar-moppe, ett duploflygplan och en barnkammarbok.
Funderar på att köpa stora pärlor som han kan pyssla med, det kanske kan vara en ide? :)
Om hon har allt, ge bara henne kläder och andra måstesaker, och låt henne välja något själv i leksaksaffären som hon fastnar för. Det behöver ju inte vara någon leksak som är så nödvändig, bara för att hon ska känna att det är spännande och speciellt?
Det hade nog jag gjort om jag inte hade kommit på någon mer leksak som behövdes. Jag lät min son välja en sak i leksaksaffären en gång, han valde en liten moped för 30 kr som har varit favoriten sen dess :)
Kanske går ge nåt sånt som duplo eller little people? Finns ju många delar som går samla på. Vi ska ge duplo zoo till sonen när han fyller 2. Han älskar djur så.
Hans kusin fick en traktor med trampor i 2-års present.