Inlägg från: Anonym (fågelholk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fågelholk)

Någon mer som hamnat minus på Nordea-kontot den här månaden?

Upptäkte till min fasa att jag ligger nästan 400:- back på min konto. Jag ser inga transktioner jag inte skulle kunna ha gjort men jag får inte i hop det. Jag brukar ha bra koll på hur mycket pengar jag har på kontot och har aldrig legat minus tidigare.

Sist jag kollade låg jag 400 plus, sen kollade jag igen någon dag senare då låg jag 80 plus. Tänkte att jag kanske missat nåt men okej, jag kan ta det, alla transaktionerna såg okej ut. Nu när jag kollade nu låg jag 400 minus, det är 800:- som jag då skulle ha missat.

Ville väl mest höra om någon annan varit med om samma den här månaden innan jag ringer Nordea.

• Svar på tråden Någon mer som hamnat minus på Nordea-kontot den här månaden?
  • Anonym (fågelholk)

Hur mycket ligger straffavgiften på?

• Anonym (fågelholk)

Var inne och kollade nu igen och 2 saker har dragits dagen efter det stod +80. Det är 2 köp som skulle ha dragits i början på februari enligt datumet. Dom köpen är på sammalagt 250:- så det är då 230:- som det borde vara minus men inget nytt har dragits. Men om man kollar på själva kontot så stämmer det där. När kontoutdraget från bankomaten  visade mig +80 så borde det enligt internetbanken visat -139. Jag fattar det inte.

Svar på tråden Någon mer som hamnat minus på Nordea-kontot den här månaden?