• Mumsen

Godaste chipsen, ja vilka tycker ni mest om?

Godaste chipsen, ja vilka tycker ni mest om?

MUMS

• Svar på tråden Godaste chipsen, ja vilka tycker ni mest om?
  • vackrastarflow

grillchips helt klart! och pepparchips naturligtvis

• Tjej 83

olw natur chip dill o gräslök, heter den s??
    eller de gröna paketet av pringles mmm...

• wity

Estrellas pepparchips!!!!
    Sen kommer Pringles (röda paketet )

• VictoriaJ02

På 1:a plats, Estrellas grillchips, en all time fauvorite.

2:a plats, Lantchips med gräddfilssmak, synd att påsarna är så små bara.

3:e plats: Estrellas dillchips

• inze

Jag är väldigt nyfiken på hur det kommer sig att man skriver in ett svar i en drygt 8 år gammal tråd. Hur hittar man just den att svara i?

Vad gäller chips kan jag hålla med om att engelska varianten med salt and vinegar är ganska god om man inte äter för många.

• VictoriaJ02
    inze skrev 2014-10-27 15:55:33 följande:

Jag är väldigt nyfiken på hur det kommer sig att man skriver in ett svar i en drygt 8 år gammal tråd. Hur hittar man just den att svara i?

Vad gäller chips kan jag hålla med om att engelska varianten med salt and vinegar är ganska god om man inte äter för många.

Kan det vara så att det kan vara för att slippa starta en ny tråd om samma ämne? Glad Tänkte nämligen starta en ny tråd, men då jag såg att det fanns en gammal spann jag vidare på den. Är det fel?

• MySecret

Mina favoriter var estrellas 50% less fat chips, sourcream onion, de var super

Krispiga o så goda. Men såklart försvinner allt jag gillar.

• kallebakom

bra victoriaj02 att du tog upp denna ! jag älskar chirre,favvo är lägpriscips som ännu inte övergott till solrosolja,tex ica basic kör fortfarande med palmolja blir klar godare chirre men tyvärr sämre för mijlön

Svar på tråden Godaste chipsen, ja vilka tycker ni mest om?