Godaste chipsen, ja vilka tycker ni mest om?
MUMS
MUMS
OLW - dill&äslök
Estrella - Sourcream&Onion
Naturchips- vanliga saltade , med skal...
Mina absoluta favvochips är Estrella Sourcream & Onion Köper bara dom varje gång vi ska ha chips hemma, sonen gillar Grillchips, så vi får en påse var, en BigBag blir det varje gång oxå!
OLW dill och gräslök
jag äslakde OLW:s currychips de hade ett kort tag...............
Estrella hade en sort som hette spring onion. Har inte sett dem på evigheter. Nån som vet om de verkligen är borta? Annars är estrellas pepparchips godast, vicningchips och vanliga potatischips kan jag var helt utan. Tycker över lag att estrellas chips är oerhört mycket godare än olw...
MMMMMMMMM..... Älskar chips, nästan alla smaker Favoriten är alltid naturchips -dill och gräddfil!
Chips med ost smakMUMS!!!
Dumt att påsarna blir större och större. På 80-talet och kanske in på 90-talet såldes 100 gram chipspåsar och man tycket 200 grams påsarna var stora.
Nu tycker jag att man sällar ser 200 gram, mest 300 gram. Man blir nästan rädd när man ser 500 gram påsarna.
Problemet med mig, är att jag måste tömma påsen. Så därför gillar jag inte att de gör större påsar hela tiden.
Gunilla75, du har rätt. Har man väl börjat äta är det svårt att sluta innan påsen är tom
Mina favoriter är OLW dill och gräslök. Finns de nå godare? ;)
Estrella dillchips!!! Jag äter en påse (halv 300 grams påse) nästan varje kväll Jag tackar min lyckliga stjärna för att det inte påverkat min vikt, verkar inte kunna gå upp