• Beckaa

Oniepiece/Ziperall/jumpindess

Hej!

Jag har drabbats av habegär. Jag vill ha en mysdress. Detta trots att jag vet att de inte är speciellt snygga... Frågan är bara om jag ska satsa på orginalet OnePiece eller om jag ska gå på någon av de billigare kopiorna. Jag är ingen märkesnörd som vill ha en OnePiece bara för att det är en Onepiece, men jag vill ju inte, ve och fasa riskera att köpa en dress som inte är av lika bra kvalitet. Det finns ju flera olika varianter, t.ex:

www.onepiece.se
    www.ziperall.se
    www.chillunited.se
    www.jumpins.se

Vad är era erfarenheter? Har ni fallit för trenden och myser omkring i dressar hemma? vilken sort har ni och resonerade ni i val av märke?

/Beckaa

• Svar på tråden Oniepiece/Ziperall/jumpindess
  • MattiasFru

har inte köpt någon än men känner också ett köp-behov när det kommer till dom, så jag hänger kvar i denhär tråden och ser vad folk säger

• karet

Jag har en onepiece (har på mig den just nu;) och är helt galet nöjd. Den är skön, mjuk, lagom varm, bra i storlek och så underbar. Har den alltid på mig.

• Beckaa

Ja, egentligen är de fula och ett rent vidrigt plagg, men som sagt, sjukt mysigt!

Är det någon som har en kopia och kan uttala sig om den? :)

• leo grodan

Jag är också jättesugen på en onepiece men tydligen var jag inte ensam i familjen så vi lägger det på is tills de går ner i pris eller finns i "vanliga" affärer. Dock har vi inte övergivit tanken helt utan la i fredags en beställning på 
    www.jumpinjammerz.com
    De ser mysiga och mjuka ut och ett stort plus att de fanns i roliga mönster och färger. Jag, maken och bonustonåringen har valt en varsin som passar våra personligheter.... och jag lovar att min man INTE kommer att få gå omkring ute i sin med pingviner på Tungan ute

Summan för tre stycken med frakt från USA blev strax över vad en " original"skulle ha kostat. 

• Beckaa

Jag slog till på en rosa Ziperall! Så nu väntar jag med spänning på att få hem underverket... :)

• mammas änglar

Vi fick hem våra i fredags. Beställde från Ziperall, dock tog det väldigt lång tid innan vi fick  den, Men den är verkligen helt underbar!!!!

• SoStylish

Jag köpte en från H&M's Fashion against aids och den är verkligen superskön och kostar bara 400:-. Nästa blir en "riktig" One-Piece!

• Kickan90

jag har sett en tjej som har på sig den utomhus xD haha!
    men ser inget fel m de dock så skulle jag själv inte göra de xD då måste jag isåfall vara väldigt lat den dagen xD 

• chrissandra

Har ingen aning om kvalitet eftersom jag inte äger en enda sort av dessa men OM jag skulle vilja ha en så hade jag helt klart valt onepiece (originalet) eftersom jag skulle vilja gynna de som kom på detta. :)

Svar på tråden Oniepiece/Ziperall/jumpindess