• Beckaa

Oniepiece/Ziperall/jumpindess

Hej!

Jag har drabbats av habegär. Jag vill ha en mysdress. Detta trots att jag vet att de inte är speciellt snygga... Frågan är bara om jag ska satsa på orginalet OnePiece eller om jag ska gå på någon av de billigare kopiorna. Jag är ingen märkesnörd som vill ha en OnePiece bara för att det är en Onepiece, men jag vill ju inte, ve och fasa riskera att köpa en dress som inte är av lika bra kvalitet. Det finns ju flera olika varianter, t.ex:

www.onepiece.se
    www.ziperall.se
    www.chillunited.se
    www.jumpins.se

Vad är era erfarenheter? Har ni fallit för trenden och myser omkring i dressar hemma? vilken sort har ni och resonerade ni i val av märke?

/Beckaa

• Svar på tråden Oniepiece/Ziperall/jumpindess
  • SatuJonna

Jag har en OnePiece och Gubben en Zipperall...
    Kvalitén är bättre på OnePiece:n verkar det som =)

Fullkomligt ÄLSKAR detta klädesplagg

• chrissandra
    chrissandra skrev 2011-05-14 01:20:23 följande:
    Har ingen aning om kvalitet eftersom jag inte äger en enda sort av dessa men OM jag skulle vilja ha en så hade jag helt klart valt onepiece (originalet) eftersom jag skulle vilja gynna de som kom på detta. :)
    Skulle tro att personer som börjar använda dem mycket och har lätt att gå upp i vikt kommer äta lite för mycket. :)

Som min mamma brukar säga: Det är på jeansen man känner åt vilket håll vikten bär. ;)
  • Super blondinen

här kom det 4st fråm zipperall i dag :-P Riktigt skön ligger med en på mig nu. Men det som inte var så kul det var att gubben hitta en heldress i svart  till dottern som hon kom gående i så var ganska lika o ja jag kände mig som en bäbis men vet nu varför bäbisar gillar sina heldressar :-P

• Lady Gaga

Har slagit till o beställt en OnePiece "Lillehammer". (det var den enda jag skulle kunna tänka mig att handla på maxi i )

Silence! I KEEL you!
  • Fredx

Är lite fundersam, har själv beställt två Ziperaller och fått hem dom. Men ingen faktura eller något annat sätt att betala kom med, och tycks mig inte minnas (Det tog fruktansvärt lång tid) att jag betalade vid beställning.
    Har mejlat företaget två gånger utan svar, hur betalade ni som köpt en Ziperall?

• Skruttunge
    Fredx skrev 2011-05-23 20:59:11 följande:
    Är lite fundersam, har själv beställt två Ziperaller och fått hem dom. Men ingen faktura eller något annat sätt att betala kom med, och tycks mig inte minnas (Det tog fruktansvärt lång tid) att jag betalade vid beställning.
    Har mejlat företaget två gånger utan svar, hur betalade ni som köpt en Ziperall?
    Samma här! Har inte mottagit någon faktura. Dessutom returnerade jag min Ziperall eftersom jag såg så fruktansvärt dum ut i den... Och inte nog med lång leveranstid, du får stå för både frakt OCH retur själv! MYCKET DÅLIGT
  • Lady Gaga

Fick hem min OnePiece idag och den är störthärlig. Kommer aaaaaldrig ta av mig den

Silence! I KEEL you!
  • Madeleine Eriksson

Jag beställde min Ziperall i april, fick hem den 27 april tror jag, men jag har fortfarande inte fått någon faktura som dom det står att man ska få... Nu har det gått en månad och jag börjar bli lite nervös.. Jag vill inte få en massa påminelser för någon obetald faktura dom inte skickat ut.... :S

• bennysson

Beställde en Ziperall som kom hem i förra veckan, har inte sett röken av faktura heller..

Dessutom var min trasig (dragkedjan) och slarvigt sydd på flera ställen och hade smutsfläckar när jag fick den.. så skulle reklamera.

Mailade dem för att få veta hur man gör vid reklamation, då ska ju inte kunden stå för returen (tycker jag iallafall! när det är fel på en vara)

har inte fått svar..

Har dock skickat tillbaka den. kostade 84 spänn att skicka, så de får de fasen betala tillbaka..

Svar på tråden Oniepiece/Ziperall/jumpindess