Inlägg från: Familjen Valjus |Visa alla inlägg
  • Familjen Valjus

Mitt barn vill vara uppe hela natten

Han är 17?
    Jag har kompisar som flyttade hemifrån när de var 16, sj'lv flyttade jag när var 18
    skulle aldrig tillåta att mamma bestämde mina sovtider när jag var 17, vilken förolämpning :(
    Förstår att du säkert vill vara hjälpsam, men att du är på G att göra han till mammas pojke är otäckt

• Familjen Valjus

som adopterad kan jag väl säga att
    skönt att jag inte fick dig till mamma

• Familjen Valjus

TS borde slå upp vad en sexmissbrukare är o sluta hänga ut sin som som ett freak!
    Hoppas min son är så mogen att han kan ha en egen lägenhet som 16åring
    precis som hans pappa hade i den åldern
    dock skaffa han en egen lya för att röka hash utan mammans inblandning men ändå ..

• Familjen Valjus

Kanske TS äravundsjuk på sin son nu när ha börjar bli vuxen  fått upp ögonen för ANDRA KVINNOR ÄN MAMMA

• Familjen Valjus
    Snuggles skrev 2011-03-14 20:22:42 följande:
    Tänker inte försvara deras förbud mot sex. För det är inget dom kommer att kunna kontrollera. Man kan inte direkt sätta en GPS på ungen och se vart han är och sen hålla koll på vad han gör.

Som jag skrev till en annan så körde mina föräldrar samma grej, min pappa var hårdast. Men ville jag ha sex så hade jag sex på ett eller annat sätt. Det var inget dom kunde styra eller bestämma över. 
    Hade en kompis vars förälder trodde att allt sex skedde på Natten så de förbjöd henne
    att sova hos killen på natten, de sågs bara på dagtid
    och vaaaad gjorde dom då?
    Knappat satt o drack kaffe iaf
Svar på tråden Mitt barn vill vara uppe hela natten