• J0sSan90

unga föräldrar i örebro som vill prata/träffas?

Finns det några unga föräldrar i Örebroområdet som vill skapa lite nya kontakter och hitta på något med mig och min lilla dotter på två år?

• Svar på tråden unga föräldrar i örebro som vill prata/träffas?
  • J0sSan90
    Lyxig skrev 2011-03-25 08:58:58 följande:
    Jag kanske inte räknas till ung mamma, är 23 :) har en son på 5 1/2 månad och bor i Örebro!
    jodå, självklart ;) ja är 20 Okej ,  vart i örebro bor du då? =)
  • J0sSan90
    klick skrev 2011-03-26 08:52:07 följande:
    Ledsen att jag inte svarat inte suttit vid datorn något =) Min dotter heter Tilde blev 2 år i januari :) Vad heter din dotter? Träffas gärna!
    Okej. Har inte heller suttit vid datorn på ett tag så de kan bli några dagars mellanrum innan jag svarar ibland =)  Min dotter heter Emilia =)  Vore kul om vi kunde ordna nått så vi kanske kunde träffas. jag har lättast att ses på helgerna annars blir det ju lite senare om dagarna..=) 
  • J0sSan90
    lovegun skrev 2011-03-25 20:21:22 följande:
    Ja det gör vi :) jaoo det blir ju inte så lätt med tanke på att dom bara har öppet på förmiddagarna :/ Tycker det är lite dumt, dom borde ha öppet på eftermiddagar också så att dom som har jobb/studerar också kan få träffa andra med små barn.
    Men något jag verkligen älskar med att bo i örebro är stadsparken :D speciellt nu när det är sol ute. Brukar gå dit varje dag och om jag inte har lust att gå så långt så går vi bara till storaholmen (om det heter så x))

Åh vilket fint namn : ) min lilla babyloosh heter Wilma hehe : )
    Ja jag vet de e synd :/ja,  stadsparken är fin känner hon som jobbar där så brukar gå dit nån gång o hälsa på..blir inte så ofta länge nu när man praktiserar  som man är ute o går =/ Klart på helger o så har jag ju tid :)

hehe Okej, Wilma de är fint namn :)
  • lovegun
    J0sSan90 skrev 2011-03-27 17:21:00 följande:
    Ja jag vet de e synd :/ja,  stadsparken är fin känner hon som jobbar där så brukar gå dit nån gång o hälsa på..blir inte så ofta länge nu när man praktiserar  som man är ute o går =/ Klart på helger o så har jag ju tid :)

hehe Okej, Wilma de är fint namn :)
    Nä det är klart, har ni varit något på unga mammor & pappor då? Dom har väll öppet lite senare tror jag. Har bara varit där en gång ^^
    Annars vet jag inte vad mer man kan göra i örebro med små barn :o ?
  • Lillafridaa
    J0sSan90 skrev 2011-03-25 08:57:00 följande:
    Okej, :)  så vart i Örebro bor du? :)
    Jag bor på norr, typ pizzeria diana.
    Men ska flytta om 3 veckor, kommer bo precis bakom tågstation då :)
    Tills dagis kommer igång i örebro så går jag och Amber hemma
    på dagarna!  ca 2 -3 månader till.
  • J0sSan90
    lovegun skrev 2011-03-27 21:32:05 följande:
    Nä det är klart, har ni varit något på unga mammor & pappor då? Dom har väll öppet lite senare tror jag. Har bara varit där en gång ^^
    Annars vet jag inte vad mer man kan göra i örebro med små barn :o ?
    nä va länge sen nu..ja gick där när ja väntade Emilia på nån sån där kurs typ..blir nästan aldrig att man kommer i väg  =)  vet inte heller riktigt vad man kan hitta på för nått  :/
  • J0sSan90
    Lillafridaa skrev 2011-03-28 13:05:55 följande:
    Jag bor på norr, typ pizzeria diana.
    Men ska flytta om 3 veckor, kommer bo precis bakom tågstation då :)
    Tills dagis kommer igång i örebro så går jag och Amber hemma
    på dagarna!  ca 2 -3 månader till.
    Okej, inte så långt från mig : ) vad gör ni om dagarna då nu när ni är hemma?
  • Lillafridaa
    J0sSan90 skrev 2011-03-28 13:51:26 följande:
    Okej, inte så långt från mig : ) vad gör ni om dagarna då nu när ni är hemma?
    Okej :)  vi brukar gå till lekparken bakom sjukhuset o leka.
    Eller bara gå promenad.  finns inte så mkt att göra
    när alla jobbar! 
    Själva då?
  • lovegun
    J0sSan90 skrev 2011-03-28 13:47:30 följande:
    nä va länge sen nu..ja gick där när ja väntade Emilia på nån sån där kurs typ..blir nästan aldrig att man kommer i väg  =)  vet inte heller riktigt vad man kan hitta på för nått  :/
    Nä det är nog bara lekparkerna som gäller :)
    hur länge har du bott i örebro?
  • J0sSan90
    Lillafridaa skrev 2011-03-31 07:36:10 följande:
    Okej :)  vi brukar gå till lekparken bakom sjukhuset o leka.
    Eller bara gå promenad.  finns inte så mkt att göra
    när alla jobbar! 
    Själva då?
    Okej, : )  nä det är klart!
    Ja brukar gå några promenader här på norr eller bara gå ut på skolgården som ligger här utanför finns ju lite saker att iaf..annars blir det ju rätt segt när jag inte har så många som bor i närheten som han barn! :( då det skulle vara kul att träffa lite folk. :)
Svar på tråden unga föräldrar i örebro som vill prata/träffas?