Jag hatar snart mitt barn!!
Men tjena!
Är ni helt rabiata här eller?
Bara för att det kanske är fler som får diagnoser numer, så betyder det inte att det inte finns "rättmätiga" diagnoser. Bara för att det finns många som har ADHD eller liknande, så betyder väl inte det att TS son inte kan ha det? Otroligt konstigt argument tycker jag.
Nej be om en utredning av Bup, visar det ingenting, då vet ni ju det. Då är det andra saker ni får prova, men har han en diagnos, så finns det massor med hjälp att få.
Man kan också få en utredning i ganska tidig ålder, det fick min bonusson. Det framgick väldigt tydligt redan i 2-3 års åldern att han hade speciella behov.
Alla ni som säger att det är föräldrarna det är fel på, gör ni alltid så? Säger åt folk att inte gå till läkaren och kolla om man har halsfluss eller cancer "för det är ju så många som har det redan"? Bättre att utesluta dte tycker jag.
Tanken om stödfamilj tror jag också är god, och kanske även det att bvc kan hjälpa er med utökad dagistid. För jag tycker att det verkar väldigt tydligt att det här barnet har större problem än vanlig trots.
Förlåt ett rörigt inlägg, men jag blir så himla upprörd.
Stort lycka till till dig TS, jag förstår att du inte har det lätt.