• JonnyLover

Känns som en kniv rakt i hjärtat

Imorse fick jag en obehaglig kännsla av att något var fel, så jag loggade in på min sambos email...
    där fick jag se att han registrerat sej på en sex sida... jag gick in på den å kollade... han hade skrivit så här:
    ¨jag är så kåt jag jobbar i skogen jag älskar mit jobb o jag älskar sexya sjejer dom gör mey så kåt o jag älskar o ha sex jag har monga sex drömar¨
    å att han söker ett par (2 kvinnor)....
    Med mej vägrar han att ha sex... jag har försökt i flera veckors tid att få sex av honom men han vägrar... han har alltid dåliga bort förklaringar :'( vet inte vad jag ska göra... jag känner mej så jävla värdelös, jag älskar honom jätte mkt, men det känns inte som att han älskar mej... har gjort allt,men ändå gör han så här, å det e inte första gången...jag undrar vad han ska skylla på den här gången??? jag väntar med diskutuionen till han kommer hem... mår riktigt piss dåligt nu :'(

• Svar på tråden Känns som en kniv rakt i hjärtat
  • Rakad Apa

Har du konfronterat honom om det han skrev på sexsidan?
    Det verkar ju inte vara en kille att lita på.

• Anonym

Vad är det du älskar hos en man som inte vill ha dig men som annonserar efter sex med andra tjejer?
    Du är värd så mycket bättre! 

• JaneDoe10

Varför vill du vara tillsammans med en så obildad karl till att börja med? Ruskigt avtändande med någon som inte kan stava ett ord rätt. Uäck.

♥ Vecka 40♥ BF 19 Mars ♥
  • Rakad Apa
    JaneDoe10 skrev 2011-03-14 10:27:06 följande:
    Varför vill du vara tillsammans med en så obildad karl till att börja med? Ruskigt avtändande med någon som inte kan stava ett ord rätt. Uäck.
    Hört talas om dyslexi?
  • Anonym
    JaneDoe10 skrev 2011-03-14 10:27:06 följande:
    Så jävla onödigt av dig att påpeka stavningen. Ts har väl antagligen skrivet detta när hon är ledsen och då är det inte alltid att man kollar stavningen.

TS: Vet inte riktigt vad jag ska säga, mer än att jag inte tycker att du verkar ha en toppenkille direkt. Har ni barn?
  • Anonym (Svensklärare)
    Rakad Apa skrev 2011-03-14 10:28:22 följande:
    Hört talas om dyslexi?
    I sådana fall har hälften av alla medlemmar på Familjeliv dyslexi. Inte så troligt va? Man kan dessutom ofta se vad som är dyslexi och inte. Och ja, jag är svensklärare.
  • Rakad Apa
    Anonym (Svensklärare) skrev 2011-03-14 10:31:55 följande:
    I sådana fall har hälften av alla medlemmar på Familjeliv dyslexi. Inte så troligt va? Man kan dessutom ofta se vad som är dyslexi och inte. Och ja, jag är svensklärare.
    Nej, men man kan ju inte ta för givet att Ts gubbe inte har dyslexi, därför tyckte jag JaneDoe10s inlägg var ganska dumt. Men det är sant att många på FL stavar som kråkor, de sov nog på svenskalektionerna i skolan.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-03-14 10:31:26 följande:
    Så jävla onödigt av dig att påpeka stavningen. Ts har väl antagligen skrivet detta när hon är ledsen och då är det inte alltid att man kollar stavningen.

TS: Vet inte riktigt vad jag ska säga, mer än att jag inte tycker att du verkar ha en toppenkille direkt. Har ni barn?
    Fast det TS skriver är det ju inget fel på det är ju karlslokens text som hon citerat som är under all kritik! Nu är ju det helt ovidkommande eftersom han är en skitstövel som inte förtjänar henne oavsett hur han stavar.

Hellre en drömprins med dyslexi än en svensklärare till svin.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-03-14 10:35:16 följande:
    Fast det TS skriver är det ju inget fel på det är ju karlslokens text som hon citerat som är under all kritik! Nu är ju det helt ovidkommande eftersom han är en skitstövel som inte förtjänar henne oavsett hur han stavar.

Hellre en drömprins med dyslexi än en svensklärare till svin.
    Oj! syftade förstås inte på signaturen svensklärare här ovanför!!!! Förvånad
Svar på tråden Känns som en kniv rakt i hjärtat