• JonnyLover

Känns som en kniv rakt i hjärtat

Imorse fick jag en obehaglig kännsla av att något var fel, så jag loggade in på min sambos email...
    där fick jag se att han registrerat sej på en sex sida... jag gick in på den å kollade... han hade skrivit så här:
    ¨jag är så kåt jag jobbar i skogen jag älskar mit jobb o jag älskar sexya sjejer dom gör mey så kåt o jag älskar o ha sex jag har monga sex drömar¨
    å att han söker ett par (2 kvinnor)....
    Med mej vägrar han att ha sex... jag har försökt i flera veckors tid att få sex av honom men han vägrar... han har alltid dåliga bort förklaringar :'( vet inte vad jag ska göra... jag känner mej så jävla värdelös, jag älskar honom jätte mkt, men det känns inte som att han älskar mej... har gjort allt,men ändå gör han så här, å det e inte första gången...jag undrar vad han ska skylla på den här gången??? jag väntar med diskutuionen till han kommer hem... mår riktigt piss dåligt nu :'(

• Svar på tråden Känns som en kniv rakt i hjärtat
  • Anonym (Svensklärare)
    Anonym skrev 2011-03-14 10:35:16 följande:
    Fast det TS skriver är det ju inget fel på det är ju karlslokens text som hon citerat som är under all kritik! Nu är ju det helt ovidkommande eftersom han är en skitstövel som inte förtjänar henne oavsett hur han stavar.

Hellre en drömprins med dyslexi än en svensklärare till svin.
    Det håller jag verkligen med om. Tänk vad hemskt med en sådan lärare.
  • Rakad Apa
    Anonym skrev 2011-03-14 10:36:32 följande:
    Oj! syftade förstås inte på signaturen svensklärare här ovanför!!!! Förvånad
    Haha, ja det gick ju att misstolka det du skrev
  • JonnyLover
    Rakad Apa skrev 2011-03-14 10:25:45 följande:

Har du konfronterat honom om det han skrev på sexsidan?
    Det verkar ju inte vara en kille att lita på.

Ne inte än, tänkte ta det när han kommer hem från jobbet...
    jag trodde jag kunde lita på honom, men jag hade fel :(
  • Anonym (varit där)

Ta en printscreen och skriv ut den, han kommer garanterat att neka. Tyvärr så har jag själv levt ihop med en porrmissbrukare i fyra år, man tror att det går över... Men det är som vilket missbruk som helts och är på väg ner i det träsket för att "få bekråftelse", "kolla intresset" eller vad han nu kan tänkas komma på för ursäkt så klarar han av högst 3 månaders uppehåll om han blir påkommen.

Det du kan göra för din egna del är att kontakta SLAA ( slaa.se/ ) för att hitta stöd och läsa på vad det handlar om. Kolla även upp webhistoriken...

Lycka till

• Lemonysnickets
    JaneDoe10 skrev 2011-03-14 10:27:06 följande:
    Varför vill du vara tillsammans med en så obildad karl till att börja med? Ruskigt avtändande med någon som inte kan stava ett ord rätt. Uäck.
  • JaneDoe10
    Rakad Apa skrev 2011-03-14 10:28:22 följande:
    Hört talas om dyslexi?
    Japp. Känner ett par stycken som har dyslexi dessutom.. En är proffessor i språk. Hört talas om att öva bort den?

TS kille har antagligen helt enkelt inte bättre förstånd än sådär. Alltså, kasta bort skräpet.
    ♥ Vecka 40♥ BF 19 Mars ♥
  • Anonym
    JaneDoe10 skrev 2011-03-14 13:38:39 följande:
    Japp. Känner ett par stycken som har dyslexi dessutom.. En är proffessor i språk. Hört talas om att öva bort den?

TS kille har antagligen helt enkelt inte bättre förstånd än sådär. Alltså, kasta bort skräpet.
    Men nu var det väl tjejen som skrev. Taskig kommentar bara:/

Men gör av dig med karln,vad är det för människa som ens skriver så? Och vilka tjejer nappar. urk!
  • JaneDoe10
    Anonym skrev 2011-03-14 13:46:05 följande:
    Men nu var det väl tjejen som skrev. Taskig kommentar bara:/

Men gör av dig med karln,vad är det för människa som ens skriver så? Och vilka tjejer nappar. urk!
    Nej, hon hade kopierat vad han skrivit
    ♥ Vecka 40♥ BF 19 Mars ♥
  • Anonym

Följ din instinkt och gör det som känns rätt för dej. Tala med din sambo, känns det helt fel, lämna honom...

• mannen från Backbyn

Kanske en inte ursprungligen svensk som skrivit det som är copy+paste i inlägget?
    ----
    Men annars så verkar relationen rätt ensidig om endast den ena vill ha sex med den som man är sambo med. Hur länge har ni varit tillsammans? 

Här kör vi mjukt. Tack för visad hänsyn.
Svar på tråden Känns som en kniv rakt i hjärtat