converse hjälp?
Det är hur lång foten ska vara när den storleken passar bäst. Min dotter har strl 22 på sina och dom sitter bra 23 hade nog varit som skidor, hennes fot är ca 13-13,5 cm var svårt att mäta när hon inte ville stå still 
Det är hur lång foten ska vara när den storleken passar bäst. Min dotter har strl 22 på sina och dom sitter bra 23 hade nog varit som skidor, hennes fot är ca 13-13,5 cm var svårt att mäta när hon inte ville stå still 
vad köper ni era converse skor? min son har st 22 men kan bara hitta från st 26
Nu kan jag ge lite konkret hjälp om du inte köpt skorna än. Var in i en skoaffär och mätte dottern fot som var exakt 13 cm, så jag passa på att mäta innermåttet i converse strl 21 & 22. Strl 21 hade 13,5 och strl 22 hade 14,5 cm så det är strl 22 ditt barn ska ha
min dotter har för övrigt ett par converse i strl 22 som var en vild chansing och dom sitter jättebra.

min dotter knata omkring med dom för fullt idag.
idag köpte jag kavat i ullared, mycket billigare om man har vägarna förbi där. Min dotter är snart 2 och man märker på henne att det är ovant med platta skor men det är nog mer en vanesak så kan nog funka på en ettåring med