• Superbia

Killnamn på E?

Vi behöver lite hjälp här. Känns som att vi har snöat in när det gäller namn till nästkommande barn. Jag har fått för mig att jag vill ha ett namn som börjar på E, så ös på med förslag nu! Glad

• Svar på tråden Killnamn på E?
  • Superbia
    Embla skrev 2011-03-14 23:30:02 följande:
    TS, vad för stil är ni ute efter?
    Mina andra barn heter Morten och Vidar, så det får passa ihop med dom. Gillar lite äldre namn, kanske något åt det fornnordiska hållet.
    ♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Lillskrutt BF 110609 ♥
  • Embla
    Superbia skrev 2011-03-15 10:57:30 följande:
    Mina andra barn heter Morten och Vidar, så det får passa ihop med dom. Gillar lite äldre namn, kanske något åt det fornnordiska hållet.
    Eskil, Erland, Eirik?
  • Superbia
    Familjenärlivet skrev 2011-03-15 11:20:21 följande:
    Egil
    Eije
    Evon
    Edgar
    Enok
    Esaias
    Egil har jag haft högt på önskelistan länge, men min karl tillåter inte detta Flört
  • Familjenärlivet
    Superbia skrev 2011-03-15 18:56:19 följande:
    Egil har jag haft högt på önskelistan länge, men min karl tillåter inte detta Flört
    Åh vad tråkigt....det som är så fint!
  • Supermajsan
    Superbia skrev 2011-03-15 18:56:19 följande:
    Jag tycker du ska hävda att du ska ha sista ordet eftersom det är du som föder barnet. Det gjorde jag och då gav han med sig Vår äldsta son heter Ernst, det tog ett tag innan min man vande sig men nu tycker han att det är jättefint!
  • Superbia
    Supermajsan skrev 2011-03-17 11:09:40 följande:
    Jag tycker du ska hävda att du ska ha sista ordet eftersom det är du som föder barnet. Det gjorde jag och då gav han med sig Vår äldsta son heter Ernst, det tog ett tag innan min man vande sig men nu tycker han att det är jättefint!
    Det känns ju roligare om båda är med på namnet man väljer, men vi får se. Det kanske helt plötsligt dyker upp ett oväntat namn som båda gillar jättemycket Glad
Svar på tråden Killnamn på E?