• Anonym (M)

nervös inför helgen, date med en riktigt vacker tjej...

i helgen ska ja träffa en tjej... en tjej som jag träffade för många år sen första gången, vi strulade till och från, hon va osäker på sin sexualitet då... det har alltid funnits en enorm attraktion mellan oss trots att ja känner att hon ligger en nivå över min egen va gäller utseende. vi träffades igen för några år sedan (då ja va tillsammans med en annan) och kunde ej riktigt hålla tassarna borta från varandra. nu nyligen har det tagit slut med exet och jag ska träffa denna tjej igen... båda har ju enormt mkt känslor för varandra sedan innan även om det nu är några år sen vi sågs sist. hon har tom hållt sig kvar i min stad senaste tiden för att hon hoppats på att det skulle bli nåt. jag e SÅ nervös för att träffa henne i helgen, för hur vi båda ska reagera, vad som kanske kommer hända osv, är jag helt knäpp?? 

• Svar på tråden nervös inför helgen, date med en riktigt vacker tjej...
  • bubi
    Anonym (M) skrev 2011-03-15 20:18:45 följande:
    i helgen ska ja träffa en tjej... en tjej som jag träffade för många år sen första gången, vi strulade till och från, hon va osäker på sin sexualitet då... det har alltid funnits en enorm attraktion mellan oss trots att ja känner att hon ligger en nivå över min egen va gäller utseende. vi träffades igen för några år sedan (då ja va tillsammans med en annan) och kunde ej riktigt hålla tassarna borta från varandra. nu nyligen har det tagit slut med exet och jag ska träffa denna tjej igen... båda har ju enormt mkt känslor för varandra sedan innan även om det nu är några år sen vi sågs sist. hon har tom hållt sig kvar i min stad senaste tiden för att hon hoppats på att det skulle bli nåt. jag e SÅ nervös för att träffa henne i helgen, för hur vi båda ska reagera, vad som kanske kommer hända osv, är jag helt knäpp?? 
    Knäpp - nej.

Vet du om hon är "klar" med sin sexualitet?

Jag önskar jag var i din situation. Då hade jag flytit på moln just nu.

Vad är det du är räff dör ska hända, eller vad gör dig nervös? Att hon kanske inte känner samma å bara vill va kompis?

Go for it säger jag, laga mat tillsammans istället för å gå ut nånstans. Drick lite vin/öl (om ni gillar vin/öl förstås) å bara känn av stämningen.

Var ärlig å säg som det är. Försök skämta om din nervositet, det kan hjälpa.

Jag håller tummar å vill gärna veta vad som hände!!! :)
  • Anonym (M)

ja hon e klar med sin sexualitet (själv kom ja ut för ca 10 år sen). hennes familj vet om det nu och är ok med det...

ja flyter på moln just nu... hon e bara SÅÅ vacker!

ja vet ej varför ja e nervös. tror mkt att det hör ihop med att ja e kraftig och hon smal och vältränad, men hon har ej brytt sig innan iofs... ja väger nästan det dubbla (dock är hon väldigt liten hela hon, typ 160)...

hon höll sig kvar här i stan för att hon hoppades på nåt och varje gång vi har träffats har det funnits en enorm laddad spänning mellan oss. då ja träffa henne sist ville ja så mkt mer, har sagt det. hon kände dsamma så e nästan sur att ja ej vågade ta steget då.

det blir ingen mat utan typ vin och snacks, men filmmys (vi gillar precis samma typ av filmer) 

• Gaytjej

Åh, hoppas du kan släppa det där med att hon skulle vara 'för snygg för dig' och bara njuta av den här dejten! Utseende och kroppsform och sånt är ju så oväsentligt i jämförelse med personlighet. Tycker jag!

Hoppas ni får en mysig helg och att tassarna fortfarande är svåra att hålla styr på ;)

Lycka till! :) :) 

• Anonym (M)

*L* tack. hon bryr sig ju uppenbarligen inte om att jag e kraftigare än hon, det sitter ju i skallen på mig... *L* jag minns sist vi träffades att båda två ville så mkt mer, men inte vågade... hade lätt kunnat kasta mig över henne direkt, haha... nervös... *L* och med lite vin i kroppen oxå så... *fniss*

• The Riddler

Skit kul för dig, TS!

Först och främst så _måste_ du 'ignorera' hennes utseende. Se henne inte som en nivå högre än dig, och se på hennes utseende som ett "skal", för det är just det. Jag vet att man skulle ha det lite enklare om tjejen av på samma nivå eller en nivå lägre. Vackra damer har en tendens till att göra män nervösa, men inombords är hon precis som dig, vare sig mer eller mindre, hennes näsa är bara format på ett annat sätt, läpparna också, och öronen osv osv.

Jag brukar betrakta oss som djur. Jag "uppför" mig som ett djur. Men det menar jag att djur behöver inte tänka på vad dem ska säga, hur dem ska se ut osv. Se på er två som människor och inget annat. Inget som heter snyggt, fult, göra bort sig osv.

Lycka till!!!!

• Anonym (M)

jag gillar hennes person med... svårt att ignorera nån man sist man såg bara ville kasta sig över... *L* funderar på hur vi kommer reagera när hon ringer på dörren och ja öppnar... *L* nervositeten släppte ganska snabbt sist, och framför allt efter att vi hamnade i säng *L* hon skrev i mess efteråt att hon ofta tänkt på hur "underbart" det var *L* inte för att ja planerat in sex direkt, men iaf... hehe

• The Riddler

Jag menar inte ignorera bokstavligt.

Men har ni redan hamnat i säng så borde väl ALL nervositet försvinna totalt? 

• Anonym (M)

ja förstod att du inte menade så, mena mest att ja har svårt att "inte se" skalet... hennes kropp är perfekt (enligt mig)...

nervositeten finns då för att hon e petit och jag e kraftig... men å andra sidan vägde ja så här mkt sist vi sågs, så... aja d löser sig på ett eller annat vis...

bara det inte blir stelt och konstalt alltihop... 

• The Riddler

Nu kanske du tror jag hittar på, men en av dem vackraste tjejerna jag sett i mitt hela liv på ett cafe i stan, var tillsammans med en kille, modell större.
    Kan du få henne att le/skratta så är MYCKET, om inte ALLT, vunnet. 

Svar på tråden nervös inför helgen, date med en riktigt vacker tjej...